1
Vraag
2
Reacties
Wat-nu-weer

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

casten van series/films naar chromecast

Sinds gisteravond werkt het casten van series/films naar Chromecast niet. Dit is zowel vanaf de Ziggo Go app als vanaf de browsers op de computer. Je krijgt een melding dat het afspelen op Chromecast niet is toegestaan. Tot gisteravond nooit problemen gehad.

Het casten van een TV programma's vanaf de app gaat zonder problemen. 

Het opnieuw installeren van de Ziggo Go app maakt geen verschil.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 677Likes

@Wat-nu-weer wel witte rook, alleen niet voor vandaag. Vannacht wordt het gefikst en vanaf morgen moet het weer werken zoals het hoort! 

Bekijk in context

14 Reacties 14
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Wat een rare situatie, de gewone TV zenders kan je wel via de Chromecast afspelen lees ik.

Als je de films of serie direct in de app wil kijken werkt dat wel?

Wat-nu-weer
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ja, dat werkt het wel, het is alleen als je wilt Chromecasten, dan krijg je dit probleem en alleen bij Series/Films, niet bij de gewone TV en ook niet bij terugkijken.

Probleem begon ineens gisteren (dinsdag 19) in de loop van de avond.

Ik zag overigens dat @Clien hetzelfde probleem heeft gemeld en dat @Jos heeft gemeld, dat eraan wordt gewerkt. En nu maar afwachten

Babbinho

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier precies hetzelfde probleem! Voorheen nergens last van en nu kan ik "Billions" niet meer streamen.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Ik zie het, er zal aan de Ziggo kanten een 'knopje' om moeten wat deze rechten bepaalt.

miekesirre

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ook, zelfde probleem, sinds gister, 19/4. Super irritant en Ziggo geeft niet thuis vooralsnog

wiley

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

zelfde probleem, ook sinds gisteren. Kan Deadwood ineens niet meer streamen

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Chromecast - Ziggo Community

 

Community Moderator Jos schreef..

We hebben deze sinds vanmorgen op de radar. Er wordt gewerkt aan een oplossing, ik hoop met je mee dat ze het snel weten te vinden.

 

misbrand

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heel vreemd issue. Gisteren had ik hier al last van op mijn Xiaomi telefoon en werkte het nog op de Samsung van mijn vrouw. Vandaag werkt het ook niet meer op haar telefoon. Wel erg waardeloos dat dit niet snel kan worden opgelost. Iedereen die serie wil kijken op groot scherm is teleurgesteld.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@misbrand  schreef:

Heel vreemd issue. Gisteren had ik hier al last van op mijn Xiaomi telefoon en werkte het nog op de Samsung van mijn vrouw. Vandaag werkt het ook niet meer op haar telefoon. Wel erg waardeloos dat dit niet snel kan worden opgelost. Iedereen die serie wil kijken op groot scherm is teleurgesteld.


Daar zullen de meeste klanten een mediabox voor gebruiken. Op een tweede scherm is dit een ander verhaal. Het is inderdaad te hopen dat het niet te lang gaat duren.

misbrand

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overigens, voor bepaalde series in movies en series werkt het wel. Zie bijvoorbeeld Kiddin en Curb your enthousiasm. Lijkt dus vinkje dat niet goed staat voor meeste series...

miekesirre

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit is wat wij ook denken.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@misbrand  schreef:

Overigens, voor bepaalde series in movies en series werkt het wel. Zie bijvoorbeeld Kiddin en Curb your enthousiasm. Lijkt dus vinkje dat niet goed staat voor meeste series...


Dat is bijzonder, bij ondemand is er het algemene ondemand aanbod en het ViacomCBS aanbod mogelijk moet het daar gezocht worden.

Wat-nu-weer
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik vraag me af of @Jos met deze extra informatie al een oplossing heeft gevonden en dat we vanavond weer gewoon onze series kunnen verderkijken zonder gebonden te zijn aan de mediabox.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 677Likes

@Wat-nu-weer wel witte rook, alleen niet voor vandaag. Vannacht wordt het gefikst en vanaf morgen moet het weer werken zoals het hoort! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic