Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dieuwertje1 wrote:
Geweldig, zoveel meedenkende mensen. Heb gekeken bij informatie en er staat nerderlandse ondertiteling, heb geprobeerd daar op te klikken om te activeren, maar dat lukte niet. Dus hoe zet ik dan de ondertiteling aan? Vriendelijke groetjes Dieuwertje1
hanh wrote:
Denk niet dat er verschil per regio zou kunnen zijn. Het is een voor iedereen gelijke On-demand stream over het internet.
hermanos01 wrote:
Ik heb hetzelfde probleem. We hebben de nieuwste box en bij het allerlaatste deel van Big Little Lies geen ondertiteling. De rest van het seizoen wel. Wat kan ik doen?
robbo wrote:hermanos01 wrote:Bij de next iig de ondertiteling in het menu alles op Nederlands zetten en standaard.
Ik heb hetzelfde probleem. We hebben de nieuwste box en bij het allerlaatste deel van Big Little Lies geen ondertiteling. De rest van het seizoen wel. Wat kan ik doen?
Verder de toets met de 3 puntjes in toetsen en daar de ot selecteren. Of 2 x ok toets indrukken, tijdens kijken en op het verschenen scherm" kies je taal.."selecteren. en Nederlands selecteren.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.