Over de update van Ziggo GO
Update: 5 augustus 2022 10:50 door Ziggo Laatste versie 4.41.4622 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Android TV/Fire TV traagheid in het algemeen wordt verbeterd Onterechte ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Als ik tv kijk op mijn smartphone ( Huawei P30) via Ziggo Go, valt er rondom beeld weg. Heel hinderlijk.
Hoe krijg ik dit goed?
Dank, bij voorbaat.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo EnergieBoy,
Dank voor de tip! en ik heb de App verwijderd en opnieuw geinstalleerd. En het is opgelost!!!
Hartelijk dank.
Groet,
Jules.
Hoi @Julius Woods
Al eens de app delete en opnieuw geïnstalleerd? Heb je dit alleen thuis of ook als je bij andere mensen op hun Wifi zit? Kan zijn dat je te veel op 2,5 Ghz hebt en/of dat je 2,5 Ghz en 5 Ghz eenzelfde naam hebt gegeven voor Wifi en dat je telefoon hier van in de war raakt. Geef ze eens een andere naam en kijk dan nog eens. Toestel helemaal uitzetten, na deleten en weer opstarten, helpt ook wel eens.
Probeer anders eens een anders kanaal voor je Wifi, als er teveel mensen op hetzelfde kanaal zitten dan krijg je daar ook problemen mee (uitleg over teveel mensen en hetzelfde kanaal moet je even op de linkjes klikken).
Laat weten of het is gelukt 🙂
Hallo EnergieBoy,
Dank voor de tip! en ik heb de App verwijderd en opnieuw geinstalleerd. En het is opgelost!!!
Hartelijk dank.
Groet,
Jules.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 5 augustus 2022 10:50 door Ziggo Laatste versie 4.41.4622 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Android TV/Fire TV traagheid in het algemeen wordt verbeterd Onterechte ...