1
Vraag
2
Reacties
Ingrid61

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

automatisch inloggen bij Ziggo go

Sinds weken moet ik meerdere malen per dag opnieuw inloggen mbt de ziggo go app. Het apparaat is een samsung tab S5 e (android) . Is dit een ziggo probleem of kan ik dit zelf oplossen ?

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pletzers

Level 5
  • 67Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Na 2x een ander / nieuw wachtwoord is ziggo go het tot nu toe blijven doen.??? 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @Ingrid61,
Welkom op de community van Ziggo. Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is! Je geeft aan dat je dit meerdere malen per dag opnieuw moet inloggen. Heb je al eens de app van Ziggo Go verwijderd en opnieuw geinstalleerd? Op welke software draait de Tab S5E? Kun je de software van de Tab S5E updaten? Als je naar de instellingen gaat en vervolgens naar de apps - Ziggo Go gaat, wat zie je staan bij toestemmingen? Staat alles op mogelijk? Heb je al eens de cache geleegd van Ziggo GO onder instellingen  - apps - Ziggo Go? 

Pletzers

Level 5
  • 67Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Ziggo go app op telefoon werkt niet goed. Heb de app al enkele keren verwijderd en opnieuw geplaatst en ik moet telkens inloggen, maar dat lukt niet met het oude wachtwoord, maar moet telkens een nieuw wachtwoord aanmaken en dan gaat het weer even goed.

Wat is dit Ziggo? 

Pletzers

Level 5
  • 67Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Ik heb het al een tijd op mijn telefoon. Telkens een nieuw wachtwoord en dan lukt het, maar dat gaat maar een tijdje goed. 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Wat vreemd @Pletzers! Als je niet meer kunt inloggen op Ziggo GO met je oude wachtwoord, is het dan nog wel mogelijk om toegang te krijgen tot Mijn Ziggo? Krijg je daadwerkelijk de melding dat je gebruikersnaam + wachtwoord combinatie niet klopt? Welk merk + type telefoon heb je? En op welke besturingsversie draait 'ie? Welke versie heeft Ziggo GO? Ervaar je dit ook op andere apparaten? 

Pletzers

Level 5
  • 67Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Na 2x een ander / nieuw wachtwoord is ziggo go het tot nu toe blijven doen.??? 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Dat is goed om te horen, @Pletzers! Bedankt voor je update 🙂

 

@Ingrid61, zou jij nog antwoorden kunnen geven op de vragen van @Louis?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic