vinisz

Gedreven Ontdekker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zoekfunctie ziggo app op appletv werkt nog steeds niet...

@Lotte , waarom is dit Re: Zoekfunctie go app op apple tv OS werkt nog st... - Ziggo Community nu weer in het archief gesplaatst ? ik krijg niet eens de tijd om even te antwoorden...
Het zoeken in de app op de appletv werkt nog steeds niet hoor...
Het tvOS (zoals door jou gevraagd) is versie 15.1.1 

15 Reacties 15
Steefb
Expert
Expert
  • 10440Posts
  • 1941Oplossingen
  • 3378Likes

@vinisz  schreef:

ik krijg niet eens de tijd om even te antwoorden...

Topic is een maand niet op gereageerd.

Je zet er zelf ook niet veel vaart achter om wat simpele vragen te beantwoorden .

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 505Posts
  • 52Oplossingen
  • 112Likes

Goedemiddag @vinisz , jammer dat dit probleem nog niet is opgelost bij je 😞 Wanneer een maand niet gereageerd wordt op een topic, dan kan deze in het archief terecht komen. 

Het eerder gemelde ticket waarover gesproken werd in je eerste topic, is al in augustus gesloten. We dit hebben geverifieerd destijds en daarna hebben we geen andere meldingen meer binnen gekregen. In de meeste gevallen moet een complete her-installatie dit probleem wel oplossen. Dus het verbaast mij dat jij nog steeds tegen dit probleem aanloopt. Heeft @EnergieBoy misschien het verlossende antwoord?

vinisz
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dan moet je wel thuis zijn @Steefb , we hebben niet allemaal een 9 to 5 job en constant in NL he.... 

vinisz
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Meindert , wat is een "complete her installatie" ? bedoel je app verwijderen en er opnieuw op zetten ? Al 3x gedaan, helpt niks... 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 5336Posts
  • 542Oplossingen
  • 1895Likes

Hi @vinisz,

We moeten toch terugkomen op onze eerdere woorden, duizendmaal excuses. Er is inderdaad weer een storing gaande omtrent het zoeken op Apple TV (en Android TV) bij een groep klanten. Er is dus geen actie nodig vanuit jou op dit moment, we werken hard aan een oplossing.

vinisz
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Alex , bedankt voor je reactie, vraag me wel af sinds wanneer dat dan is, want het werkt hier al maanden niet.. Ayway, ik hoop dat het snel opgelost kan worden..... keep me posted...

intown

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wat is die "groep klanten" precies? Wij hebben hier ook geen zoekfunctie.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 505Posts
  • 52Oplossingen
  • 112Likes

Dat is een goede vraag, @intown . Het speelt bij enkele (niet alle) klanten met een bepaald administratief klantprofiel (de details zal ik je besparen 😉 )  Dus dat maakt de oplossing bij ons wat lastiger. Want de oplossing voor deze groep klanten, moet niet een probleem creëren voor een andere groep klanten. De ontwikkelaars zijn positief hierover en hopen dit snel op te kunnen lossen. Zodra we meer informatie hebben, posten we dat uiteraard gelijk in dit topic. 

intown

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Meindert. Dank voor je reply.

Hebben de dev’s dan iets aan mijn klantprofiel versus hard- en software profiel? Of hebben ze dat dan al goed in kaart?

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 505Posts
  • 52Oplossingen
  • 112Likes

De ontwikkelaars hebben inmiddels alles al goed in kaart gebracht. In ieder geval super dat je hierin meedenkt en je hulp aanbiedt, @intown

iMark
Expert
Expert
  • 1785Posts
  • 135Oplossingen
  • 654Likes

Ik ben ook een van de klanten bij wie de zoekfunctie van de Ziggo Go app niet werkt op de Apple TV. 
Ik vermoed dat het te maken heeft met feit dat we geen enkele Mediabox van Ziggo in huis hebben. We doen het met een TV met CI+, twee Humax 5200c's en sinds een jaar een Apple TV.

Dat is meer dan voldoende voor onze digitale tv- en radiobehoeften.

intown

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het al dan niet gebruiken van een mediabox zou niet uit moeten maken. Het gaat in dit geval om de Ziggo App voor Apple TV (ook in ons geval) en volgens de moderator "met een bepaald klantprofiel". Ben benieuwd wat dat dan is (if dit klantprofiel, don't show search input?)

Erik S
Community Moderator
Community Moderator
  • 1777Posts
  • 257Oplossingen
  • 351Likes

Hi allen! Ik val meteen maar met de deur in huis, we hebben helaas geen goed nieuws. De update waaraan gewerkt werd door onze ontwikkelaars is niet in orde bevonden en ze moeten daarom terug naar de tekentafel om dit nader uit te werken. Gehoopt werd om voor de Kerst dit probleem opgelost te hebben maar dat zit er helaas niet meer in.

@intown op de achtergrond zijn er verschillende Ziggo GO profielen mogelijk. Als klant zonder mediabox heb je bijvoorbeeld weer een ander profiel dan als klant mét mediabox. 

Het probleem blijft uiteraard de aandacht houden van de ontwikkelaars. Zodra er nieuws is zullen we dat met jullie delen!

vinisz
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Man, man, man.... wat duurt dit lang zeg... en eerlijk gezegd (als ITér nota bene) snap ik er helemaal niets van... Hoezo moet je een zoekfunctie verbinden aan klantprofielen ? De app zou toch gewoon voor elke klant hetzelfde moeten werken, waarom op basis van profielen anders ? 
Anyway, er zal wel een reden voor zijn maar de snelheid van oplossen staat mij echt niet aan, zet de devs er even goed op en los het op.... 

vinisz
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Erik S , wat voor een profiel heb ik dan ? want ik heb nog wel mediaboxen staan maar die gebruik ik al niet meer (enkel nog apple-tv's en CI modules) , als dit het verschil maakt zet mij dan maar over naar het klantprofiel "werkende zoekfunctie"

Uitgelicht topic