1
Vraag
2
Reacties
BrownSoftie

Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Zoekfunctie (vergrootglas) werkt niet meer in Ziggo GO

In de zoekfunctie (vergrootglas) kan ik alleen nog de programma's vinden voor een uitgebreid abbonnement, niet voor ZiggoGo tv -Start... Ik kijk op pc via de Edge browser in windows 10...

(Heb al geprobeerd uit- en weer -in te loggen)

Opgelost!

Bedankt voor jullie hulp in dit topic. Het probleem is inmiddels opgelost. Werkt alles bij jou weer zoals het hoort of loop je toch nog ergens tegenaan? Laat het ons hier weten.

Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8432Reacties
  • 988Oplossingen
  • 3692Likes

Hi @ronaldo en anderen,

De laatste status is dat deze fix meekomt in de update die (voorlopig) gepland staat voor eind november. Laat ik maar direct eerlijk zijn: Mijn vertrouwen is denk ik net zo hoog als dat van jullie na de vorige keren dat jullie moesten wachten en dit ook opgelost zou zijn. 

Voor zover ik heb begrepen gaat dit mis in een achtergrondsysteem (de verkeerde database wordt aangesproken), waardoor het opvallend is dat de fix met een Ziggo GO-update meekomt. Ik probeer dus in de tussentijd wat extra zekerheid te krijgen/geven. Vooralsnog is het in ieder geval opnieuw afwachten helaas.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8432Reacties
  • 988Oplossingen
  • 3692Likes

Hi @Nico van A.,

Dit probleem is opgelost geweest, maar speelt helaas weer opnieuw inderdaad. We werken hard aan een oplossing!

82 Reacties 82
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 22571Posts
  • 1013Oplossingen
  • 7074Likes

@Fruitcake_  bedoel je het zo, ja dat kreeg ik ook niet, dan snap ik wat je bedoeld. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8432Posts
  • 988Oplossingen
  • 3692Likes

Ik kan wel zoeken met vergrootglas in Ziggo Go App en alle apparaten, denk bij sommige toestellen nog niet helemaal werkt

Ter verduidelijking: Het hangt niet van je apparaat of versie af, maar van je abonnement. Het zijn specifieke abonnementen die dit probleem ervaren.

Olivieri

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb een gewoon, normaal abonnement zonder extra poespas of betaalzenders. Heb een maand geleden al gepost maar er is nog niets verbeterd. Zowel op de Windows computer als op de iPhone krijg ik nog steeds geen zoekresultaten van de normale zenders. 
als het zoals u zegt aan het abonnement ligt, is ook bekend dat het probleem bij de goedkope abonnementen speelt?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8432Posts
  • 988Oplossingen
  • 3692Likes

Hi @Olivieri - Ja, dit is bekend. Jouw abonnement valt er inderdaad onder. De uitgelichte reactie bevat nog steeds de meest recente informatie; in de volgende update is dit opgelost, die staat helaas pas op de planning in augustus.

ErwinC

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoi Alex, fijn dat er aan een oplossing wordt gewerkt. Omdat het probleem alleen lijkt te spelen bij het tv-start abonnement lijkt het me goed om de zoekfunctie voor die groep gebruikers te testen voordat er nieuwe versies van de app worden gereleased. Is het mogelijk om dat toe te voegen aan jullie testset?

Olivieri

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hai, het is inmiddels 21 augustus en het werkt nog steeds niet... klopt dit?

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 22571Posts
  • 1013Oplossingen
  • 7074Likes

@Olivieri  klopt het werkt nog steeds niet, er is gister wel voor Apple een Update geweest in Ziggo Go App.

Android weet ik niet.

Olivieri

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb geen update gezien op mijn Apple. Voor de volledigheid heb ik op mijn Iphone uitgelogd en weer ingelogd. Ik kan nog steeds niet zoeken.

Op mijn laptop (Windows) werkt het ook nog steeds niet. Niet in Opera èn niet in Edge.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8432Posts
  • 988Oplossingen
  • 3692Likes

Hi @Olivieri - Klopt, de uitrol is wel al begonnen, maar gaat in fases. Het is dus mogelijk dat je 'm nog niet hebt, je krijgt hem vanzelf aangeboden. Dit probleem wordt echter opgelost in een update van onze systemen, die wel rond dezelfde periode plaatsvindt. Ik heb helaas ook geen recente update en heb navraag gedaan naar de laatste stand van zaken.

ronaldo

Level 6
  • 122Posts
  • 1Oplossingen
  • 45Likes

Hoi @Alex ,

Er is een update langs geweest, maar slecht nieuws het werkt nog steeds niet.

Nog steeds het zelfde probleem.

Hoe lang gaat dit nog duren voor het echt opgelost wordt?

BrownSoftie
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

@Alex ... Hoe lang gaat die uitrol duren dan , dit probleem speelt nu ruim een half jaar (!)

Vind dit toch een tamelijk essentiele functie en vraag mij af of er wel een oplossing komt 😕

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4132Posts
  • 545Oplossingen
  • 1908Likes

Toevallig is dit vanochtend besproken met de betrokken afdeling, waarin wij ook verwezen naar de verwachte fix datum. 

De gepoogde fix in de update heeft het helaas niet verholpen zoals jullie spijtig genoeg hebben ervaren. Er wordt nog verder onderzocht waar het precies spaak loopt. Wanneer de fix wordt uitgerold is helaas nog niet bekend.

ErwinC

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Dat is zeker spijtig om niet te zeggen dat ik sprakeloos ben over de procesgang en het uitblijven van een oplossing. Waarom is er uberhaupt een koppeling tussen abonnementsvorm en zoekresultaten? Als je die weghaalt voor tv-start abonnementen ben je klaar. Verder is mijn eerdere suggestie om te testen voordat je het uitrolt genegeerd (geen enkele reactie op gezien). Wordt daar nog iets mee gedaan?

BrownSoftie
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

‌‌ 👍 @ErwinC , PRECIES... jij zegt het, ik was net zo sprakeloos om dezelfde redenen. Dat eeuwige gesleutel aan die schijn-vooruitgang altijd, word steeds verdrietiger van de heersende eerst doen, dan denken -mentaliteit...

Kan niet overstappen naar een andere provider, want daarvoor ontbreken aansluitingen, denk ook niet dat die het beter doen. 😉 Duzze: Go, Ziggo- @Vincent , -@Alex , we missen deze functie, het tv-seizoen is ge-START 

Fruitcake_

Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Alex @Vincent 

We zijn bijna halverwege september en het is nog steeds niet opgelost terwijl het probleem al sinds april speelt.. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8432Posts
  • 988Oplossingen
  • 3692Likes

Ik vond het destijds al pijnlijk om te melden dat deze fix pas op de planning stond voor augustus, maar nu blijkt ook nog eens dat het niet is opgelost. Echt mega-waardeloos, het spijt me. Het is bekend dat het probleem nog steeds speelt, maar ga er opnieuw achteraan. Ik hoop snel meer (positief) nieuws te hebben.

Gradenko

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Dank Alex, blijf ze er mee lastig vallen. Ik mis deze functie ook enorm.
En dan krijg ik een screenshotje van mijn broer dat hij gewoon wel de programma's die ik zoek in zijn zoekresultaten ziet op Ziggo Go. Holy moly.

Fruitcake_

Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Alex We zitten alweer bijna in oktober....

Fruitcake_

Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Na de recente app update nog steeds geen TV gids zoekresultaten 🙄

ronaldo

Level 6
  • 122Posts
  • 1Oplossingen
  • 45Likes

Hoi @Alex ,

Het is alweer 3 weken geleden de laatste update kan je iets nieuws vertellen, de status?

Het werkt nog steeds niet, maar dat zal je niets verbazen 😊.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic