1
Vraag
2
Reacties
BrownSoftie

Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Zoekfunctie (vergrootglas) werkt niet meer in Ziggo GO

In de zoekfunctie (vergrootglas) kan ik alleen nog de programma's vinden voor een uitgebreid abbonnement, niet voor ZiggoGo tv -Start... Ik kijk op pc via de Edge browser in windows 10...

(Heb al geprobeerd uit- en weer -in te loggen)

Opgelost!

Bedankt voor jullie hulp in dit topic. Het probleem is inmiddels opgelost. Werkt alles bij jou weer zoals het hoort of loop je toch nog ergens tegenaan? Laat het ons hier weten.

Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8402Reacties
  • 985Oplossingen
  • 3681Likes

Hi @ronaldo en anderen,

De laatste status is dat deze fix meekomt in de update die (voorlopig) gepland staat voor eind november. Laat ik maar direct eerlijk zijn: Mijn vertrouwen is denk ik net zo hoog als dat van jullie na de vorige keren dat jullie moesten wachten en dit ook opgelost zou zijn. 

Voor zover ik heb begrepen gaat dit mis in een achtergrondsysteem (de verkeerde database wordt aangesproken), waardoor het opvallend is dat de fix met een Ziggo GO-update meekomt. Ik probeer dus in de tussentijd wat extra zekerheid te krijgen/geven. Vooralsnog is het in ieder geval opnieuw afwachten helaas.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8402Reacties
  • 985Oplossingen
  • 3681Likes

Hi @Nico van A.,

Dit probleem is opgelost geweest, maar speelt helaas weer opnieuw inderdaad. We werken hard aan een oplossing!

82 Reacties 82
robpinky

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bij mij werkt de zoekfunctie ook weer. zowel op de laptop als op de telefoon. 🙂

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 772Posts
  • 76Oplossingen
  • 381Likes

Dat is superfijn om te horen @robpinky! Bedankt voor de update! 

BrownSoftie
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ja, functie werkt ook bij mij weer...

Wilde gelijk een programma aan mijn kijklijst toevoegen en juist dát specifieke programma kon daar niet naartoe (Kan op een aantal manieren, geen van alle werkte). Voor de rest ging alles goeg, zal hiervoor geen nieuw topic starten, tenzij dit vaker gaat gebeuren 😁

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 772Posts
  • 76Oplossingen
  • 381Likes

Dat is goed nieuws @BrownSoftie! Alleen wel heel vervelend dat het dan nu niet lukt om een programma aan je kijklijst toe te voegen. Betreft dit één specifiek programma of zijn er meer programma's waarbij dit niet lukt? En om welk (e) programma (s) gaat het dan? 

BrownSoftie
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Hé @Judith, had je reactie vorige maand gemist...

Nu de zoekfunctie weer niet werkt en dit topic weer geopend is, ga ik ik toch even in op de programma's die niet aan mijn kijklijst toe te voegen zijn: Het gaat om: "Goldrush, White Water" en ik zocht naar "Life after Lockup", die serie was helaas afgelopen, wel vond ik een oude serie van "Love after Lockup" en kan ook niet worden toegevoegd...

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 22533Posts
  • 1012Oplossingen
  • 7066Likes

Hier even meegekeken en zelfde resultaat @BrownSoftie  goed dat je aangeeft. 😊

Heb zelf wel Max pakket, maar evengoed werkt het niet. 

Nico van A.

Level 5
  • 56Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Zoekfunctie in ziggogo app werkt niet meer, zelfs eenvoudige opdracht als 'nieuwsuur' geeft alleen een paar resultaten van heel andere programmas

Lastig hoor . Het lijkt erop dat dit al een tijdje bekend is, kan er niet iets aan gedaan worden.

?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8402Posts
  • 985Oplossingen
  • 3681Likes

Hi @Nico van A.,

Dit probleem is opgelost geweest, maar speelt helaas weer opnieuw inderdaad. We werken hard aan een oplossing!

Olivieri

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb al heel lang last van dit probleem, zowel op de app als in de browser. Zoekresultaten komen helemaal niet, of alleen uit het on demand aanbod. 

Zoek ik op "Kosmoo", dat net afgelopen is, dan krijg ik "je zoekopdracht gaf geen resultaat". Zoek ik op "below", dan krijg ik  5 resultaten, alle films waar ik een abonnement voor moet aanschaffen.

Dit probleem is soms ineens weg, dan is het weer terug. Soms is het alleen in de browser en kan ik in de app nog wel zoeken, daarna kan het in de app óók niet meer.

Dit probleem speelt al langere tijd!

Kunt u aangeven wat nu precies het probleem is?

Nico van A.

Level 5
  • 56Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Precies hetzelfde al enige tijd in de app op mijn tablet. Friends of Nieuwsuur geven bijvoorbeeld geen resultaat behalve een paar mij onbekende programmas waar het woord friend in voorkomt of nieuw.

Heel lastig.

robpinky

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Na mijn vorige melding heeft het een paar keer weer gewerkt.

Helaas werkt het nu weer niet. 😞

BrownSoftie
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Hi @Alex,

🤔😞... duurt lang

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8402Posts
  • 985Oplossingen
  • 3681Likes

Hi @BrownSoftie - Ik heb helaas ook nog geen update, dit duurt inderdaad lang. Vooral omdat het hiervoor ook al langere tijd speelde. Ik ga er opnieuw achteraan, ik hoop vrijdag meer informatie te hebben!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8402Posts
  • 985Oplossingen
  • 3681Likes

Helaas nog geen nieuwe informatie vandaag. Zodra ik meer weet, kom ik in de lucht!

ronaldo

Level 6
  • 122Posts
  • 1Oplossingen
  • 45Likes

Hoi @Alex ,

Is er al iets meer bekend?

Je laatste update is namelijk alweer twee weken geleden en werkt nog steeds niet.

robpinky

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het werkte, ineens werkte het niet.

Daarna werkte het weer eventjes en nu alweer weken niet.

Ik zit er hard over te denken om naar KPN over te stappen, als dit niet binnen twee weken is opgelost.

Dit is een drama.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8402Posts
  • 985Oplossingen
  • 3681Likes

De voorlopige planning is dat dit probleem in de eerstvolgende update is opgelost, helaas duurt dat nog even: De verwachting is eind augustus. Ik heb navraag gedaan of en wat er eerder mogelijk is, ook omdat dit niet de eerste keer is dat dit probleem speelt, maar voorlopig is het afwachten.

Fruitcake_

Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Alex Dus nog anderhalve maand kunnen we geen TV programmas zoeken in een app van een kabel TV provider, lekker dan.. 🙄

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 22533Posts
  • 1012Oplossingen
  • 7066Likes

@Fruitcake_ 

Ik kan wel zoeken met vergrootglas in Ziggo Go App en alle apparaten, denk bij sommige toestellen nog niet helemaal werkt

Maar ik afgelopen 2 weken 3 update's gehad en bugfixes. Hij doet het wel hier aan deze kant @Alex  

Fruitcake_

Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Dave! Zoeken werkt wel maar je krijgt alleen resultaten te zien die onderdeel zijn van Movies & Series, dus geen programma's die op de normale zenders worden uitgezonden. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic