1
Vraag
2
Reacties
BrownSoftie

Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Zoekfunctie (vergrootglas) werkt niet meer in Ziggo GO

In de zoekfunctie (vergrootglas) kan ik alleen nog de programma's vinden voor een uitgebreid abbonnement, niet voor ZiggoGo tv -Start... Ik kijk op pc via de Edge browser in windows 10...

(Heb al geprobeerd uit- en weer -in te loggen)

Opgelost!

Bedankt voor jullie hulp in dit topic. Het probleem is inmiddels opgelost. Werkt alles bij jou weer zoals het hoort of loop je toch nog ergens tegenaan? Laat het ons hier weten.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8429Posts
  • 987Oplossingen
  • 3690Likes

Hi allen,

Afgelopen maandag is er een aanpassing gedaan in een achtergrondsysteem en dit probleem zou nu opgelost moeten zijn. Zelf kan ik het ook niet meer reproduceren bij een testaccount dat hier eerder ook last van had. Ik durf het bijna niet te vragen, maar ben heel benieuwd naar jullie ervaringen.

Bekijk in context

Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8429Reacties
  • 987Oplossingen
  • 3690Likes

Hi @ronaldo en anderen,

De laatste status is dat deze fix meekomt in de update die (voorlopig) gepland staat voor eind november. Laat ik maar direct eerlijk zijn: Mijn vertrouwen is denk ik net zo hoog als dat van jullie na de vorige keren dat jullie moesten wachten en dit ook opgelost zou zijn. 

Voor zover ik heb begrepen gaat dit mis in een achtergrondsysteem (de verkeerde database wordt aangesproken), waardoor het opvallend is dat de fix met een Ziggo GO-update meekomt. Ik probeer dus in de tussentijd wat extra zekerheid te krijgen/geven. Vooralsnog is het in ieder geval opnieuw afwachten helaas.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8429Reacties
  • 987Oplossingen
  • 3690Likes

Hi @Nico van A.,

Dit probleem is opgelost geweest, maar speelt helaas weer opnieuw inderdaad. We werken hard aan een oplossing!

82 Reacties 82
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 22546Posts
  • 1012Oplossingen
  • 7070Likes

@BrownSoftie waar was je naar opzoek in de Ziggogo.tv app dan ga ik kijken of ik dit kan reproduceren.

BrownSoftie
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ha Dave,

Fijn dat je reageert... Regelmatig zoek ik naar programma's (series) op b.v. Discovery, National Geographic TLC, Fox, Paramount die ik jaar na jaar volg... omdat ik niet precies weet wanneer en op welke zender ik moet zoeken, gebruik ik het vergrootglas om te kijken of er weer een nieuwe serie is begonnen...

Nu staat in de adresbalk https://www.ziggogo.tv/nl/epg/initial/search/empty en als ik wat typ krijg ik:

"Je zoekopdracht naar .... gaf geen resultaat. Probeer een andere zoekterm". Als ik probeer een titel te typen waarvan ik zeker weet dat er momenteel afleveringen zijn, geeft dat ook een negatief resultaat... Mijn conclusie: de zoekfunctie werkt niet meer in het basis-abonnement Ziggo-start...

Groet Saskia

Ankover

Level 7
  • 162Posts
  • 4Oplossingen
  • 84Likes

Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan een populaire opdracht aanklikken en dan verschijnt dat programma. Maar zelf die naam intikken geeft geen resultaat. Daarbij maakt het niet uit of ik hoofdletters gebruik en/of de hele naam intik of maar een paar letters.

Dit getest op mijn Android mobiel en op de chromecast.

@Dave! Heb jij al kunnen testen?

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 22546Posts
  • 1012Oplossingen
  • 7070Likes

@Ankover en @BrownSoftie 

Ik heb gister sinds weken me Chromecast weer aangehad, wegens storing in de WD Cloud heb ik de Mini Next gebruikt. Maar ik heb kunnen testen en hier werkt het ook niet.

Android Chromecast TV Ziggo GO TV App niet, en in browsers zoals Edge, Chrome, Opera, Firefox Safari doet de zoekbalk het slecht. Zo wel op iPad, iPhone, Macbook Air en Windows11 laptop getest.

Op de Next Mini en AppleTV gaat het wel goed.

Ankover

Level 7
  • 162Posts
  • 4Oplossingen
  • 84Likes

@Rikst kun jij dit bij de betreffende afdeling onder de aandacht brengen? 

(Simpel tv kijken en replay werken gelukkig nog 😉, maar ziggogo zoals het bij ons thuis gebruikt wordt vertoont toch wel wat problemen zoals het dagelijks inloggen, het niet meer kunnen huren en het niet meer kunnen zoeken. )

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 22546Posts
  • 1012Oplossingen
  • 7070Likes

Ik heb al medewerker ingelicht of Rikst of andere collega pakt dit op @Ankover 

Moderators taggen ks niet handig wegens drukte en ze zijn er niet elke dag, ze rouleren. Vandaar daarom gemeld.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2045Posts
  • 228Oplossingen
  • 982Likes

Hej @BrownSoftie en @Ankover 

Naar dat je geen programma's kunt zoeken! Dus geen enkel programma kan je vinden als je gaat zoeken? Kun je eens voorbeelden sturen om welke het gaat? Dan kijk ik hier ook even of ik hetzelfde te zien krijg. 

Ankover

Level 7
  • 162Posts
  • 4Oplossingen
  • 84Likes

@Carlien pak een programma uit de gids en het is onvindbaar. Zojuist getest met Lingo, Voetbal op Vrijdag, Father Brown, Racecafe. Zomaar 4 willekeurige programma's van willekeurige zenders. 

BrownSoftie
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Precies, gelijk bij de invoer van de eerste letter zou al een "andere zoekterm" geprobeerd dienen te worden...

ronaldo

Level 6
  • 122Posts
  • 1Oplossingen
  • 45Likes

Heb het probleem naast Edge ook met Firefox.

ronaldo_0-1681556143453.png

Net als wat @Ankover al beschreef ook met andere programma's zelfde uitkomst.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 3587Posts
  • 296Oplossingen
  • 1374Likes

@BrownSoftie en @Ankover en alle anderen, dank voor het delen van de data.

Er blijkt inderdaad een euvel te spelen. Het is bekend, er wordt gezocht naar een oplossing. Dank voor het geduld en begrip! 

BrownSoftie
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Goed om te horen ZiggoJacob, dat er aan gewerkt wordt... 😊

robpinky

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb hetzelfde probleem,  maar volgens ziggo ben ik de enige.

Kijken zij zelf hier niet in?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8429Posts
  • 987Oplossingen
  • 3690Likes

Gek dat je dit te horen hebt gekregen, @robpinky - Het komt niet bij álle accounts voor, maar je bent zeker niet de enige. Dit is een bekende storing bij ons en is ook inzichtelijk bij andere collega's.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 22546Posts
  • 1012Oplossingen
  • 7070Likes

@Alex 

De Topic Link Boven je in oranje gedeelte werkt niet - Verificatie fout

Je bent niet de eerste, collega Paul had dit ook al, er gaat iets niet goed.

Schermafbeelding 2023-04-20 om 12.04.24.png

Schermafbeelding 2023-04-20 om 12.06.30.png

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8429Posts
  • 987Oplossingen
  • 3690Likes

Ik ervaar hier geen problemen, @Dave! 😅 Heb met twee accounts en twee browsers de knop getest. Ook het voorbeeld van Paul konden we niet reproduceren. Afgezien van de tekst in de foutmelding, kan het ook nog mogelijk zijn dat je de pagina te lang open had staan? Dat zorgt soms ook voor problemen.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 22546Posts
  • 1012Oplossingen
  • 7070Likes

@Alex  sorry je hebt gelijk, zie het al, was in de war met een andere was een topic, dit is topic volgen, ja logisch 

je hebt helemaal gelijk. Begin echt bijna ouder te worden, die leeftijd komt er te snel aan volgende week.

Ankover

Level 7
  • 162Posts
  • 4Oplossingen
  • 84Likes

Vanuit ziggo is er geen update meer gegeven. Maar gisteren ontdekten wij hier thuis dat het zoeken weer werkt. Zowel op de chromecast met Google tv als op mijn Android mobiel werkt het weer als voorheen. 

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 794Posts
  • 78Oplossingen
  • 391Likes

Goedemorgen @Ankover wat goed om te lezen dat de zoekfunctie bij jou inmiddels weer werkt. Het incident staat nog open, maar ik ben wel benieuwd of het bij jullie, @robpinky en @BrownSoftie ook weer werkt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic