Zoeken naar programma’s werkt niet goed.
Het zoeken an sich gaat goed, maar als je een resultaat aanklikt dan krijg je een “alle hens aan dek” fout pagina.
Browser gegevens wissen haalt niks uit.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik ervaar precies hetzelfde.
De volledige melding luidt;
Oeps… Ziggo GO doet het niet. Je begrijpt: hier is het nu alle hens aan dek om het snel weer aan de gang te krijgen. Probeer je het straks nog een keer? Sorry hiervoor.
Ik ervaar het alleen als ik er een snelle link van heb gemaakt met Chrome…
In browser zelf zoals Chrome/Firefox gaat het wel goed..
Dan is het toch beter om gewoon de browser te gebruiken denk ik, @emiliovisser .
@Pimz . Zit hier voor jou ook verschil in? 🙂
@Lycke Ziggo Ik zal het vanavond proberen.
Dit neemt niet weg dat het gewoon een bug is!
Dus een dank je wel voor het melden, ik zet het door lijkt mij de gepaste reactie i.p.v. de boodschap: maak geen gebruik van de progressieve web app.
Sorry ^^. Ik ging er iets te snel overheen. Natuurlijk is het altijd goed dat je zaken bij ons meldt. Ik zat gewoon al snel in de korte termijn oplossing ^^.
In de progressiver webapp hier werkt het probleemloos, heb ik zojuist getest. Nu kan er verschil zitten in ervaring tussen verschillende profielen/abonnementen. Hebben jullie een abonnement met een mediabox Next, of juist niet? 🙂
@Lycke Ziggo CI+ , kan niks met een Mediabox.
Heb geen aanvullend abonnement voor series en films (zoek opdracht betrof NPO programma)
@Lycke Ziggo Developers zijn bekend met de infameuze term it works on my machine.
Zij beschouwen dat als onacceptabel antwoord...
@Lycke Ziggo, Dit kan je in mijn profiel zien.. ook in mijn handtekening.
@Lycke Ziggo, @Mariska Ziggo , ik heb het vandaag opnieuw getest op firefox, chrome en in de pwa. Waar ik steevast dit probleem ervaarde in de afgelopen 2 weken, treedt het vandaag niet meer op…
Het lijkt dus blijkbaar geen lokaal probleem (mijn pwa is 4.29.11 (d2409d8, 2020-12-02)) maar een probleem destijds met de servers voor het zoeken en de links van de zoek resultaten die daar werden uitgeleverd.
Blijkbaar nu dus gefixed, werd het audio video probleem maar zo snel gefixed.
Het lijkt bij mij nu ook gewoon te werken..
Maar het maakt mij ook niet zo veel uit. Ik gebruik Ziggo Go vrij weinig.
Had het puur getest voor de topic starter.
@Pimz @emiliovisser Hartelijk dank voor de terugkoppeling! Ik ben blij dat het inmiddels bij jullie weer werkt.
Laat het maar weten als we verder nog ergens mee kunnen helpen.
Alvast een fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2021!
Groeten,
Paul
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.