FreekO

Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Zioggo -Go werkt niet meer

sinds ik in okt 2020 ben overgestapt naar TV max met mediabox Next werkt mijn ziggo go niet meer (niet op app en pc).  Ziggo meerdere keren aan de lijn gehad, wachtwoord gereset en zelfs hele account verwijderd en nieuwe aangemaakt maar niets helpt.  Blijkbaar is er een software fout als het abonnement wordt omgezet naar Max + Next box waardoor ziggo go niet meer werkt.  Dit duurt nu al 6 maanden en nog steeds geeft mijn Ziggo go app aan dat Service niet beschikbaar is. Telkenmale  wordt gezegd dat men niet weet wanneer dit opgelost wordt.

Mijn vertrouwen in Ziggo dat ze dit oplossen is tot een dieptepunt gedaald.

12 Reacties 12
FreekO
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hi @FreekO en welkom hier! 

Logisch dat je vertrouwen zo goed als verdwijnt op het moment dat er veel wordt gezegd en uitgetest maar je geen stap verder komt. Net als in het topic wat je deelt ontvang ik graag onderstaande info van jou zodat we dit kunnen toevoegen aan het onderzoek en het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost. 

Welke exacte foutmelding ziet je in de app als je inlogt:
Welke exacte foutmelding zie je op Ziggogo.tv als je inlogt:
Heeft het eerder wel gewerkt (en wanneer voor het laatst):
Heb je je Mijn Ziggo account nu gekoppeld aan My Vodafone: Ja/nee

FreekO
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Beste Mariska,

 

Als ik inlog op de Ziggo go app zie ik het volgende:

 

image0.png

 

Als ik inlog op Ziggo TV (op mijn pc) dan zie ik:

ziggo go PC.jpg

 

Voordat ik in okt 2020 ben overgestapt naar max abonnement met de Next box werkte Ziggo- go prima (zowel de app als op de PC).

 

Ik heb geen My Vodafone account dus Mijn Ziggo is niet gekoppeld

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Helemaal super, dankjewel voor je snelle reactie! Het enige wat nog ontbreekt nu zijn je gegevens. In je Community profiel kun je bij instellingen je postcode en huisnummer toevoegen,(alleen moderators kunnen dit zien) zou je dit nog willen doen? Ik hoor graag van je wanneer dit goed staat dan voeg ik alles samen om het door te geven aan de betreffende afdeling. Thanks alvast. 🙂 

FreekO
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Mariska,

ik heb de gegevens ingevuld zodat je het door kan geven aan de desbetreffende afdeling.

Ben benieuwd en hoop dat er wat aan gedaan kan worden .

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Bij deze gelukt! Het is doorgegeven voor je. Het wordt sowieso opgelost! De vraag is alleen wanneer, ik zie dat er als doel is gesteld om het probleem uiterlijk voor 28 maart op te lossen. Kun je dus na 28 maart nog steeds geen gebruik maken van Ziggo Go, trek dan hier aan de bel zodat we kunnen checken wat de voortgang is. 

FreekO
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Beste Mariska,

 

Het is inmiddels 30 maart en het probleem is niet opgelost. ik krijg nog steeds de zelfde meldingen dat ziggo-go niet beschikbaar is.

 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hey @FreekO

Wat vind ik het rot dat ik je geen positief nieuws kan brengen op deze zonnige dag. Ik heb het vanmiddag uitgezocht voor Gbentvelzen in dit topic. Hier kwam uit dat door omstandigheden de oplostijd van 28 maart helaas niet is gehaald. Ook is er geen nieuwe oplostijd gegeven, dit komt omdat het probleem lastiger op te lossen dan in eerste instantie gedacht.

Wel zijn er opnieuw lijntjes uitgezet om ervoor te zorgen dat dit probleem meer prio krijgt. Ik duim heel hard met je mee dat er gauw een oplossing komt. 

FreekO
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Beste Mariska,

 

 2 weken verder en nog steeds geen enkel oplossing !

 

Inmiddels is er deze week door KPN glasvezel aangelegd in onze straat.  Het ziet er naar uit dat ik maar moet overstappen naar KPN want een oplossing voor het Ziggo- go probleem blijft maar uit.

 

 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Het schaamrood staat op mijn kaken, moet ik bekennen :-(. Het collectieve probleem speelt nog altijd en is er nog geen zicht wanneer het is opgelost, is zojuist bevestigd door de storingsafdeling. Dat jou dit naar KPN toedrijft, vind ik persoonlijk erg jammer, maar ook goed te begrijpen. Het schiet voor geen meter op en dat spijt me oprecht. 

FreekO
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Beste Vincent,

 

Dank voor je antwoordt.

Mag ik aannemen dat er wel blijvend aan gewerkt wordt om dit probleem op te lossen ?

 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Ja, absoluut! Er wordt nog altijd gekeken waardoor dit komt en hoe het opgelost kan worden. Wat voor tijdsbestek hieraan hangt, vind ik om die reden heel lastig in te schatten :-(.

Uitgelicht topic