Michel1965

Level 4
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 34Likes

Zijn er weer problemen met Streamen naar chromecast!!

Wederom problemen met streamen iPad naar chromecast, verblijf in Frankrijk, YouTube en rest werkt wel, ziggo go opnieuw geïnstalleerd, chromecast opnieuw geïnstalleerd , foutmelding momenteel streamen niet mogelijk code 5

 

 

77 Reacties 77
Michel1965
Topicstarter
Level 4
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 34Likes

En het ergste vind ik dat we niets meer horen, oorzaak, oplossing wanneer kunnen we weer gebruik maken van de service!! Want zo ziet ziggo dit, wij betalen voor een dienst maar het gebruik ervan zou een service zijn, het zou service zijn om ons gebruikers die jullie(ziggo) betalen op de hoogte te houden!!

 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9758Posts
  • 581Oplossingen
  • 2655Likes

een moderator komt vanzelf weer langs het topic om meer duidelijkheid te geven over de storing 

 

voor status kun je op deze https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen site kijken

Michel1965
Topicstarter
Level 4
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 34Likes

Zijn nu 24 uur verder en het werkt nog niet, enig idee wanneer eea opgelost wordt!

Jos_V

Level 9
  • 265Posts
  • 2Oplossingen
  • 163Likes

De browser-app werkt zo te zien weer, maar naar Chromecast streamen werkt nog steeds niet.

sis20

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

I have the same problem. Even though yesterday's Ziggo Go malfunction has been officially restored, they are still working on some issues, including chromecast. This is what I have been told just now by KS: 'I get the confirmation that there are still functionalities not working in the ziggo app. We are working on this and we expect it to work again during the day.' They added that this would be solved today (19.8).

Wim van M

Level 4
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Ook ik zit al sinds gisteren met dit probleem, het is iets wat regelmatig oppopt, kan wel gewoon via de Ziggo Go App kijken op de Iphone, maar zodra ik naar de ChromeCast wil streamen krijg ik een foutmelding, ook mijn partner heeft dit probleem. Heel frustrerend allemaal.

Wim van M

Level 4
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Beste "anoniemfum"  je oplossing is een ouderwets "kastje naar de muur" antwoord, lever een inhoudelijke bedrage aan het oplossen inplaats van dit soort antwoorden.

 

Wim van M

Level 4
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Bekend probleem Michel1965, dit issue komt vaker voor en een inhoudelijk uitleg over wat er loos is ontbreekt. De klant is tenslotte koning. Maar die hoef je natuurlijk niet alles te vertellen.

sis20

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ziggo has a monopoly on cable internet.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi allen, 

Onderstaande storing is gisteren bij ons aangemeld.

''Bij het benaderen van de website Ziggogo.tv krijg je de melding 503 - Service unavailable te zien. TV kijken via de Ziggo Go app is wel mogelijk, echter het streamen naar een ander device werkt niet. Je krijgt dan foutcode 2472 te zien.''

 

Goed nieuws! Deze storing is vanochtend afgemeld. Het probleem is opgelost, iedereen kan weer online televisie kijken via ziggogo.tv. Er zijn nog een aantal kleine functies die nog niet helemaal correct werken en die worden in de loop van de dag opgelost. Vooralsnog zijn dit meldingen i.c.m de Chromecast. 

Jorrie62

Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Goeiemorgen 

Ik krijg de foutcode 2473 bij streamen via Chrome cast Mag hopen dat daar hetzelfde voor geldt ?

Michel1965
Topicstarter
Level 4
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 34Likes

Storing is dus deels niet opgelost, probleem met streamen nu al meer dan 24 uur niet mogelijk!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Michel1965 en @Jorrie62

Zoals in mijn bericht aangegeven werkt het tv-kijken via ziggogo.tv inmiddels wel weer. Echter, enkele functies werken nog niet correct en worden in de loop van de dag opgelost. Vooralsnog zijn dit meldingen i.c.m de koppeling van een ChromeCast. Hier wordt dus aan gewerkt 😉
 

Wim van M

Level 4
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

natuurlijk deze reactie van Ziggo gelijk gecheckt , helaas is probleem zoals ik en andere hebben aangegeven nog niet opgelost!!

RaveDave42

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Beste,

Hier ook ALWEER gezeik met de ziggo go app, of beter gezegd het streamen naar chromecast.

Ik vind dit belachelijk, eerst krijgen we een mooie brief thuis van ziggo dat de kabel tv helemaal word afgeschaft en iedereen digitaal dient te kijken. Vervolgens zorgt ziggo er voor dat het digitaal kijken systematisch niet werkt!

Nu ben ik er toch over aan het denken om te gaan betalen voor een horizonbox van ziggo, echter denk ik dat ik er gelukkiger van word om de hele zooi gewoon lekker op te zeggen en over te stappen.

Foutmeldingen en storingen worden ook onvoldoende gemeld, de afgelopen 5x dat er een storing was of iets niet werkte geeft de ziggo storing checker gewoon fijn aan 'er zijn momenteel geen storingen'. Wel dus!

 

Wat een ellende, ondertussen al sinds dinsdagnacht geen tv meer kunnen kijken en foutmelding 2473 blijft maar doorgaan. 

Lekkere vakantie zo, ziggo BEDANKT! 

Chellywellyke43

Level 4
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Hoop dat het dan de laatste keer is dat het gefixt moet worden. 

Iedere 4 weken geen TV is geen doen zo....

Chellywellyke43

Level 4
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Nou bij mij doet nog steeds niks het, alle drie de apparaten geprobeerd maar niks

HaaJee

Level 6
  • 98Posts
  • 2Oplossingen
  • 22Likes

Daag Ziggo.

 

Meer dan 28 uren werkt het NIET !

 

MOET U WEL FELICITEREN MET EEN CODE VERHOGING,  P L U S   ÈÈN  !!

 

28 uren gelden en gisteren de hèle dag was het foutmelding code ........ 2472.

 

Er is ÈÈN PUNTJE VERDIEND DOOR ZIGGO.

 

2472 Plus 1 is ........... tadaa........   jaah...... 2473 !!

 

Nu dus code 2473, 

Is dit nu de nieuwe strategie van Ziggo ?

 

Abonnement verhogen met HÈÈL veel centen per maand,   en deze te laten terugkomen in een fout code ??

 

Nou, Dan moet u uw schoolgeld rap terug gaan vorderen. 

 

De verhoging is MÈÈR DAN èèn cent per maand hoor.

Henk.

Jos_V

Level 9
  • 265Posts
  • 2Oplossingen
  • 163Likes

@RaveDave42  ga vooral NOOIT naar een Horizon/XL, maar ik ben zelf van een oude Cisco mediabox met harddisk-recording naar een Next-box gegaan (abo was wel veel duurder) en daar werd ik eerlijk gezegd wel gelukkig van.  Er zijn issues, maar na 4 maanden kan ik zeggen dat het al met al heel prettig werkt.

V.Deen

Level 6
  • 87Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Het zou prettig zijn als er enig inzicht word gegeven in wat de problemen zijn.
Dan kan de klant (is koning) begrip hebben voor wat er gaande is.
Nu is het zo dat de klant volledig in het duister staart.

Op de storingspagina obv postcode en huisnummer zouden ook de individueel gemelde storingen vermeld moeten worden en of dat dit probleem onder een grotere storing wordt geschaard en/of dat het individueel wordt behandeld, en of dat de behandeling is gestart,en wat de tussentijdse bevindingen zijn!

Alternatief is dat de klant regelmatig de klantenservice belt, wat lijkt mij op lange termijn duurder is voor Ziggo.
Maar ik begrijp ook dat Ziggo niet wil bekennen als de problemen dat/als er problemen zijn met server capaciteit ed. Echter als men geen inzicht geeft, dan trekken klanten de negatieve conclusie!

Uitgelicht topic