VRIEND6
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggogo werkt niet meer op mijn Chromebook vraagt om update browser

Na altijd goed gewerkt te hebben is vandaag ziggogo gestopt. Vraagt om een update van mijn browser,maar deze is geupdate.

13 Reacties 13
Richard1993!
Gedreven Raadgever
  • 495Reacties
  • 12Oplossingen
  • 73Likes

dat is vreemd. heb je de app al verwijderd? en opnieuw geinstalleerd? vaak wil dat namelijk wel helpen.

RubenD
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zowel de app als ziggogo.tv vanuit de browser openen resulteert in dezelfde melding...

Maud Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 670Reacties
  • 55Oplossingen
  • 59Likes

Hai @VRIEND6! Welkom op de Ziggo Community! 

Erg jammer dat je Ziggo Go niet meer kunt gebruiken via de Chromebook. Dat moet natuurlijk opgelost worden. Heb je de geschiedenis van je browser al verwijderd en opnieuw geprobeerd? Of je kunt eventueel een andere browser proberen. Lukt het dan wel?

Voor @RubenD, kun jij ook bovenstaande proberen?

RubenD
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Een andere browser op een oudere Chromebook (Chrome OS 77)? (en ja, geschiedenis etc. al weggegooid) 

RubenD
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Haal gewoon die irritante check weg. Ik zie dat het prima functioneert achter de melding, maar daar kan ik dus niet bij. Totaal overbodig dit.

Maud Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 670Reacties
  • 55Oplossingen
  • 59Likes

Ik weet natuurlijk niet om welke Chromebook het gaat. Maar begrijp dat het niet gelijk is om een andere browser te gebruiken? Goed dat je de geschiedenis al verwijderd hebt. Deze melding komt niet voor niets in beeld. Op andere apparaten (bijvoorbeeld je telefoon) heb je geen problemen of ervaar je daar ook problemen?

SiebjeM
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb precies hetzelfde probleem en al het bovenstaande al geprobeerd. Waarom werkt de app en ziggogo.tv niet meer? wat is er veranderd? ik gebruikte het dagelijks zonder problemen en ineens kan ik niets meer....ben hier niet tevreden over...

Rikst Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2083Reacties
  • 172Oplossingen
  • 238Likes

Hoi @SiebjeM Ik snap dat het een gemis is dat het nu ineens niet meer werkt. Kun je eens een screenshot sturen van het beeld en de melding die je krijgt?

SiebjeM
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SiebjeM_0-1623414731426.png

 

Erik P Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2102Reacties
  • 330Oplossingen
  • 318Likes

Bedankt voor het screenshot @SiebjeM. Wanneer krijg je deze melding te zien? En was je dan al ingelogd? En kun je bijvoorbeeld wel live tv, Replay TV, opnames en/of Movies & Series zien?

Ook ben ik ben ik benieuwd of dit allemaal wel werkt na een cache clean in de browser. Op deze pagina vind je hier bijvoorbeeld een handig stappenplan voor. 

SiebjeM
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zodra ik in de zoekbalk het webadres van Ziggo go invoer en op enter druk krijg ik deze melding. Ik krijg dus geen kans om in te loggen. 

 

De cache heb ik al geleegd 

RubenD
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Idem dito hier. 

Rikst Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2083Reacties
  • 172Oplossingen
  • 238Likes

Bedankt voor de aanvullende info @SiebjeM en @RubenD, ik zet het door naar mijn collega's die dit gaan onderzoeken. Zodra er meer info bekend is laten we dit weten.

Uitgelicht topic