VRIEND6

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggogo werkt niet meer op mijn Chromebook vraagt om update browser

Na altijd goed gewerkt te hebben is vandaag ziggogo gestopt. Vraagt om een update van mijn browser,maar deze is geupdate.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hi All, 

Er is een update gekomen vanuit de mails die over en weer zijn gestuurd over dit probleem. Hieruit komt naar voren dat de browser inderdaad niet up to date is waardoor dit probleem zich voordoet. Bij Firefox is minimaal versie 89 nodig en bij Google Chrome is minimaal versie 88 minimaal nodig. Via chrome://settings/help kun je de browser updaten. 

Bekijk in context

21 Reacties 21
Richard1993!

Level 12
  • 638Posts
  • 15Oplossingen
  • 117Likes

dat is vreemd. heb je de app al verwijderd? en opnieuw geinstalleerd? vaak wil dat namelijk wel helpen.

RubenD

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zowel de app als ziggogo.tv vanuit de browser openen resulteert in dezelfde melding...

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hai @VRIEND6! Welkom op de Ziggo Community! 

Erg jammer dat je Ziggo Go niet meer kunt gebruiken via de Chromebook. Dat moet natuurlijk opgelost worden. Heb je de geschiedenis van je browser al verwijderd en opnieuw geprobeerd? Of je kunt eventueel een andere browser proberen. Lukt het dan wel?

Voor @RubenD, kun jij ook bovenstaande proberen?

RubenD

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Een andere browser op een oudere Chromebook (Chrome OS 77)? (en ja, geschiedenis etc. al weggegooid) 

RubenD

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Haal gewoon die irritante check weg. Ik zie dat het prima functioneert achter de melding, maar daar kan ik dus niet bij. Totaal overbodig dit.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Ik weet natuurlijk niet om welke Chromebook het gaat. Maar begrijp dat het niet gelijk is om een andere browser te gebruiken? Goed dat je de geschiedenis al verwijderd hebt. Deze melding komt niet voor niets in beeld. Op andere apparaten (bijvoorbeeld je telefoon) heb je geen problemen of ervaar je daar ook problemen?

SiebjeM

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb precies hetzelfde probleem en al het bovenstaande al geprobeerd. Waarom werkt de app en ziggogo.tv niet meer? wat is er veranderd? ik gebruikte het dagelijks zonder problemen en ineens kan ik niets meer....ben hier niet tevreden over...

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @SiebjeM Ik snap dat het een gemis is dat het nu ineens niet meer werkt. Kun je eens een screenshot sturen van het beeld en de melding die je krijgt?

SiebjeM

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SiebjeM_0-1623414731426.png

 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Bedankt voor het screenshot @SiebjeM. Wanneer krijg je deze melding te zien? En was je dan al ingelogd? En kun je bijvoorbeeld wel live tv, Replay TV, opnames en/of Movies & Series zien?

Ook ben ik ben ik benieuwd of dit allemaal wel werkt na een cache clean in de browser. Op deze pagina vind je hier bijvoorbeeld een handig stappenplan voor. 

SiebjeM

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zodra ik in de zoekbalk het webadres van Ziggo go invoer en op enter druk krijg ik deze melding. Ik krijg dus geen kans om in te loggen. 

 

De cache heb ik al geleegd 

RubenD

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Idem dito hier. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Bedankt voor de aanvullende info @SiebjeM en @RubenD, ik zet het door naar mijn collega's die dit gaan onderzoeken. Zodra er meer info bekend is laten we dit weten.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8991Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi all,

 

We hebben dit probleem nog niet weten te reproduceren. Kunnen jullie het volgende laten weten:

-Type Chromebook

-Besturingssysteem

-Browser + Browserversie

 

Alvast bedankt!

RubenD

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Acer Chromebook 13 (CB5-311)

Chrome OS versie 77.0.3865.120 (32-bits)

Chrome

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hi All, 

Er is een update gekomen vanuit de mails die over en weer zijn gestuurd over dit probleem. Hieruit komt naar voren dat de browser inderdaad niet up to date is waardoor dit probleem zich voordoet. Bij Firefox is minimaal versie 89 nodig en bij Google Chrome is minimaal versie 88 minimaal nodig. Via chrome://settings/help kun je de browser updaten. 

RubenD

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat kan dus niet op de betreffende Chromebooks..dat is nou juist het hele probleem...

SiebjeM

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan dit dus ook niet. Ik blijf de melding houden en ik ben het eigenlijk wel een beetje zat nu.... Elke keer als de prijzen bij jullie omhoog gaan werkt er steeds minder. Ik denk dat het tijd wordt om over te stappen als er geen oplossing komt. Wat een slechte service zeg...

SiebjeM

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb een acer chromebook

besturingssysteem google chrome OS

browser google chrome  Versie 76.0.3809.136 (Officiële build) (64-bits)

Uitgelicht topic