Harvie12
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggogo tv

Ik keek in buitenland altijd via ziggo go app tv op iPad waarbij ik via instelling kon kiezen voor hoog of laag resolutie ivm datagebruik wat heel handig is ivm databundel en traag internet op platteland. Waarom is die mogelijkheid er niet voor ziggo go tv Microsoft?

Mvg Harold

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.
Expert
Expert
  • 8726Posts
  • 374Oplossingen
  • 2220Likes

@Harvie12  schreef:

Ik keek in buitenland altijd via ziggo go app tv op iPad waarbij ik via instelling kon kiezen voor hoog of laag resolutie ivm datagebruik wat heel handig is ivm databundel en traag internet op platteland. Waarom is die mogelijkheid er niet voor ziggo go tv Microsoft?

Mvg Harold

Dat is er niet, omdat de achterliggende gedachte is dat de website www.ziggogo.tv via wifi of bedraad internet wordt gebruikt, waarbij geen sprake is van een data beperking.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Steefb
Expert
Expert
  • 10063Posts
  • 1848Oplossingen
  • 3166Likes

2 X plaatsen levert alleen maar verwarring op.

Ziggo go tv - Ziggo Community

RoWi.
Expert
Expert
  • 8726Posts
  • 374Oplossingen
  • 2220Likes

@Harvie12  schreef:

Mvg Harold

Dat is er niet, omdat de achterliggende gedachte is dat de website www.ziggogo.tv via wifi of bedraad internet wordt gebruikt, waarbij geen sprake is van een data beperking.

Bekijk in context

Uitgelicht topic