Vos1974

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ziggogo tv werkt niet meer in iPad browsers

Sinds een paar weken kan ik geen tv meer kijken via geen enkele browser op mijn ipad of iphone. 
NIET met de app *(niet beschikbaar in België). maar kon ik altijd wél kijken via Safari op m’n iPad. 
het zwarte scherm en ziggo logo komen wel. Maar inloggen kont niet meer in beeld…

wissen, resetten, ander toestel, …. Geen idee wat nog kan helpen. 

13 Reacties 13
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

de Ziggo go app voor iphone en ipad werkt ook in het buitenland eu dus zou het in belgië moeten doen,

welke foutmelding krijg je als je de app gebuikt ?

Karel.

Level 16
  • 1832Posts
  • 222Oplossingen
  • 1195Likes

De app is een gedeelte van het probleem de ZiggoGo app kan je in belgie wel gebruiken maar niet installeren.

 

Kennelijk is er in de Safari web browser wat veranderd sinds de laatste update naar IOS15.7 en 16. Alle andere browser op een iPhone of iPad zijn een schil over Safari heen. Dus als Safari niet meewerkt dan werken de andere browser vaak ook niet.

 

Je kan proberen bij instellingen van Safari de Geschiedenis en websitedata te wissen.

 

En misschien weet iemand een manier om de ZiggoGo app te installeren in Belgie.

Vos1974
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Helaas, je kunt de APP niet downloaden in de Belgische AppStore. Enkel in NL beschikbaar. 
dus ben ik beperkt tot enkel de browsers en die werken dus helemaal niet meer.

 

wissen van geschiedenis Etc werkt helaas niet. 
ik raak dus niet in het login scherm. Daar loopt t vast (in iOS op iPad)

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

kun je de Apple store (Apple ID) op Nederlands zetten ?

dat zou het downloaden moeten werken,

 

mag ik vragen waarom de Apple store op België staat ?

Vos1974
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Nee helaas. Mijn account staat in België omdat ik daar momenteel woon. Ik kan ook niet direct veranderen van store omdat m’n andere zaken dan niet meer werken. En ik dan een NL betaling aan die store moet koppelen. 
werkt dus allemaal niet als oplossing helaas. 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

en het tijdelijk veranderen om de app te kunnen installeren daarna weer wijzigen naar België ?

 

heb je dan nog wel een lopend Ziggo abonnement op een adres in Nederland ?

want het is niet mogelijk om een Ziggo abonnement op een andere buiten Nederland te bestellen,

Vos1974
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Klopt ik heb wel een adres en abonnement in Nederland. Ander verhaal. 
maar omzetten van appelstroop more gaat niet. Allemaal restricties om betalingen ook te koppelen en toegangen die niet 1-2-3 werken om de NL AppStore te wisselen (en nadien weer terug).

is ook allemaal naast de feiten dat de iPads niet werken in een browser. Ik vermoed dat dat in NL ook is? 
in ieder geval is de Go App geen alternatief 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

heb het net even getest ook in NL werkt Ziggogo.tv niet via safari op iphone 

 

 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Vos1974 welkom en goed dat je het even vraagt. Wat er precies loos is, is even lastig te zeggen.
 

Check je extensies en vooral of je Silverlight op je systeem hebt ronddwalen. Indien je deze nog ergens vindt moet je het verwijderen. Want als dat zo is wordt op die site de oude versie van de client geladen en kan het fout gaan. 
 

Een laatste tip: wis de cache, vooral de website-data van de Ziggo en Vodafone websites. Ik heb inmiddels een aantal andere browsers gevonden die wel Ziggo Go ondersteunen: Vivaldi, Opera en Google Chrome en Firefox waarbij de laatste Ziggo Go het beste ondersteund.

Hopelijk kan je daarmee verder!

 

Marinus

Level 14
  • 917Posts
  • 30Oplossingen
  • 318Likes

@Jacob 

De vragen van @Vos1974 gaan over iOS en iPadOS, niet over Windows.

 

Het is wel een goed idee om ook op iOS de caches leeg te maken. (Even googlen hoe.)

Vos1974
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Klopt. iOS bij mij. 
geschiedenis en Alles wissen maakt niet uit. 
andere browsers edge/Chrome op iPad doen hetzelfde…

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Vos1974 ik ben nog even wat verder in de materie gedoken en vond dit iets oudere topic, wellicht kan je daar iets mee. 

Vos1974
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Bedankt maar helaas. Ik woon in België en kan daar de app niet downloaden in de BE-App store. 
de app is dus  geen alternatief voor niet werkende browsers

 

Uitgelicht topic