Vraag
Reacties
Oplossing
Lia60
Level 2

Ziggogo tv website inladen slaat vast in Chrome browser.

Op ons beider laptops slaat de website vast bij inladen en/of na inloggen in de Chrome browser en moeten geforceerd de laptop afsluiten.

Laptops oud Windows 8.1. en nieuwer Windows 10. Tot een paar weken geleden(begin September 2022) dit niet meegemaakt. Clear cache/cookies biedt geen oplossing. Chrome heeft nieuwste versie. De messenger klantenservice heeft het zelf geprobeerd en ondervond geen probleem, maar voor hetzelfde geldt dat deze een supermoderne sterkere laptop heeft? Weet ik niet. Deze raadde deze community aan dus. Na het lezen binnen deze community dus diverse oplossingen uitgeprobeerd. Conclusie, werkte alleen nog in Chrome browser incognitovenster en in Firefox browser(geen Chromecast mogelijkheid.) En ja, we gebruiken ook wel eens de mobiele app etc, echter mijn partner kijkt ook graag sport op zijn laptopscherm of ik 2 dingen tegelijk,lol.

Iemand een idee/oplossing? Ik ben al wat ouder en geen computer specialist, dus hou de eventuele uitleg graag simpel.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

"geen synchronisatie mogelijk met Google account begrijp ik"

 

Voor Ziggo TV heb je geen Google account nodig in Edge, dat werkt volledig onafhankelijk van elkaar, ook in Chrome werkt dit onafhankelijk.

Bekijk in context

0 Kudos
3 Reacties 3
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Wat gebeurt er als je Edge gebruikt als browser?

Dat is de oplossing bij veel mensen.

0 Kudos
Lia60
Level 2
Topicstarter

geen synchronisatie mogelijk met Google account begrijp ik en ik heb windows 8.1 (Edge niet mogelijk)en partner windows 10 die dus wel. Of......., kan dit wel met Edge? Synchronisatie met Google account?

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

"geen synchronisatie mogelijk met Google account begrijp ik"

 

Voor Ziggo TV heb je geen Google account nodig in Edge, dat werkt volledig onafhankelijk van elkaar, ook in Chrome werkt dit onafhankelijk.

0 Kudos