1
Vraag
2
Reacties
heinoman

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggogo.tv scrollbar ontbreekt

Bij ZiggoGo.TV website ontbreekt regelmatig de scrollbar. Ik kan dan bij TV kijken of TV & Replay alleen de bovenste zenders selecteren; de rest krijg ik niet niet beeld. 

Dit probleem speelt bij meerdere laptops (HP, Acer, Lenovo) en verschillende browsers (Chrome, Firefox, Brave). 

 

Ik zie in eerdere topics dat dit probleem al in juni bekend was, en dat als 'oplossing' gegeven werd dat eraan gewerkt word. Hoe staat het met de voortgang hiervan? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @heinoman, welkom op de Ziggo Community!

 

Het klopt dat er geen scrollbar aanwezig is bij de nieuwe versie van Ziggo GO. Dit is geen bug, maar een gevolg van de nieuwe opbouw/update van Ziggo GO. We onderzoeken de mogelijkheden om het scrollen voor bepaalde devices weer makkelijker te maken. Zoals @Bert al aangeeft: Je kunt wel nog steeds scrollen, in het geval van een laptop zou dat dus nog steeds mogelijk moeten zijn via je touchpad (of een externe muis). Gek om te lezen dat dat bij jou niet werkt, gebeurt er dan niets? Heb je een externe muis of gebruik je de touchpad?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik zie de scrollbar ook niet meer, maar kan gelukkig nog wel scrollen met het scrolwiel op de muis en met 2 vingers naar boven en beneden op het touchpad.

heinoman
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Bert - Helaas werkt ook die oplossing bij mij niet.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @heinoman, welkom op de Ziggo Community!

 

Het klopt dat er geen scrollbar aanwezig is bij de nieuwe versie van Ziggo GO. Dit is geen bug, maar een gevolg van de nieuwe opbouw/update van Ziggo GO. We onderzoeken de mogelijkheden om het scrollen voor bepaalde devices weer makkelijker te maken. Zoals @Bert al aangeeft: Je kunt wel nog steeds scrollen, in het geval van een laptop zou dat dus nog steeds mogelijk moeten zijn via je touchpad (of een externe muis). Gek om te lezen dat dat bij jou niet werkt, gebeurt er dan niets? Heb je een externe muis of gebruik je de touchpad?

rjbbakker

Level 4
  • 33Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Twee vingers op touchpad werkt wel, maar je moet tegennatuurlijk van onder naar boven bewegen. Dan kan je door de zenders heen scrollen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic