1
Vraag
2
Reacties
CdP

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggogo.tv problemen op Samsung Smart TV met Tizen Browser

Ik heb sinds 5 maanden een Samsung Smart TV UE55NU8000 met Tizen besturingssysteem.
Voor het eerst sinds deze week kan ik via de de Ziggogo.tv geen video's meer terug kijken, waaronder zoiets simpels als NOS nieuws niet meer terug te kijken is. Ik krijg de melding: Helaas is het niet mogelijk om een video af te spelen in de incognito modus.
Hoe kan ik dit oplossen?
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Dank, ik heb het teruggekoppeld. Ik wil hier niet de verwachting scheppen dat Ziggo aan een oplossing voor Tizen werkt. We hebben nu de focus op het ontwikkelen van andere nieuwe systemen om thuis op je tv Ziggo GO te bekijken.

Bekijk in context

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
24 Reacties 24
H-Dirk

Level 1
  • 63Posts
  • 8Oplossingen
  • 14Likes
Hoi CdP,

Allereest, welkom op het ziggo community forum! goed om te zien dat je je vraag hier stelt


Waarom wil je eigenlijk in incognito modus naar Ziggo go kijken? Mogelijk dat het kan zijn dat het geblokkeerd word omdat Incognito modus data tegen houd die ziggo moet hebben voor de ziggo-go videos. zou je is willen testen of je via een telefoon of tablet dezelfde melding krijgt in de Incognito browser?

Ik hoor het graag!

-Dirk
CdP
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Dirk,

Dank je wel voor je reactie.

Ik heb niet eens de mogelijkheid bij de tv om te kiezen voor de incognito modus, tenzij ik echt iets gemist heb?
Op tablet geen punt, op smartphone ook geen probleem....maar die tv wel sinds een week....daarom vind ik het zo vreemd. Cookies geaccepteerd.
Dus input is zeer welkom!

groetjes
H-Dirk

Level 1
  • 63Posts
  • 8Oplossingen
  • 14Likes
CdP wrote:
Hoi Dirk,

Dank je wel voor je reactie.

Ik heb niet eens de mogelijkheid bij de tv om te kiezen voor de incognito modus, tenzij ik echt iets gemist heb?
Op tablet geen punt, op smartphone ook geen probleem....maar die tv wel sinds een week....daarom vind ik het zo vreemd. Cookies geaccepteerd.
Dus input is zeer welkom!

groetjes

Hoi hoi,

Even een vraagje, welke Mediabox/smartcard gebruik je van ziggo? dit maakt de zoektocht namelijk iets makkelijker!

het liefst met Type nummer, serie nummer en de naam natuurlijk

Verder heb ik even gekeken en kan inderdaad niks vinden over incognito modus op uberhaupt een samsung tv. dit blijkt dus mogelijk een fout te zijn in de browser??

Misschien een mogelijkheid om gewoon ziggo-go te kijken via de mediabox Mits mogelijk?

-Dirk
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo CdP welkom op de Community! Begrijp ik goed dat je via de browser op je Smart TV Ziggo GO aan het kijken was? Ik wist niet dat dit mogelijk is. Waarschijnlijk doet die browser iets waardoor het lijkt alsof deze zich als incognito gedraagt, misschien gat de smart tv browser anders om met cookies en andere technieken die op computers wel goed werken. Kun je wel goed live kijken, en werkt alleen Replay TV niet?

Ik hoop dat anderen die meelezen weten wat er aan de hand is! Vanuit Ziggo is er geen ondersteuning voor ziggogo.tv in combinatie met Tizen.
Pils84

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb hetzelfde probleem sinds 2 weken werkt ziggo go niet via de browser van mijn Samsung smart tv.
Alle tips al gebruikt die ik kon vinden zoals cookies verwijderen/ zoek geschiedenis verwijderen.
wie heeft de oplossing?
usako

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hallo, Ik heb hetzelfde probleem sinds rond 18 september.
Nu kan ik niks afspelen met ZiggoGo op mijn Samsung TV. Vroeger wel, alles.
Enige manier waar ik nu nog ZiggoGo gebruik kan maken is op mijn iPad met ZiggoGo app. Heel erg jammer.
Het lijkt wel dat Ziggo iets heeft gedaan met de software daardoor Samsung TV browser niet meer ondersteund wordt. Ik heb besloten om mijn abonnement op te zeggen.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Pils84 en usako gaat het bij jullie ook om alleen Replay TV? Of zijn er ook problemen met het kijken van live tv op jullie systemen. Het lijk erop dat een wijziging aan onze software nu bij jullie systemen toevallig voor een error zorgt. Dat is inderdaad erg jammer!

We hebben deze manier van Ziggo GO (via de Tizen browser) kijken nooit ondersteund. Een goede werking van ziggogo.tv op die devices zit niet in de dienstverlening die onze klanten kunnen afnemen. We staan er aan deze kant eigenlijk wat van te kijken dat dit überhaupt mogelijk is geweest!
Pils84

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Anne H Ziggo ,
hij doet helemaal niets meer, zowel replay als live kijken krijgt telkens de melding kan video niet afspelen.
Komt denk ik indd door de eerder genoemde incognito modus.
Ook via mbox en dus ziggo app via Android afspelen nog altijd niet mogelijk.
usako

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
ZiggoGo met andere browsers (Chrome, Edge, Firefox) op iPad heb ik ook geprobeerd maar ik kan geen video spelen. En, ZiggoGo op iPad in combinatie met Samsung TV met HDMI kabel werkt ook niet. Dus, enige manier voor mij om ZiggoGo te gebruiken is alleen op iPad. Heel erg jammer.
joris.vermeer

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hier ook hetzelfde probleem. Tot 2 weken geleden kon ik via de internet browser op mijn Samsung smart TV ZiggoGo gebruiken (replay alsmede live tv). Nu blijft de browser hangen waarna nar ongeveer 20 sec een foutmelding komt. Heeft iemand hier al iets op gevonden?
1962anty

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij werkt ziggogo.tv niet meer na een update vande tv.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo iedereen,

De programmeurs geven aan dat er geen specifieke wijzigingen zijn gedaan om kijken op Tizen systemen te blokkeren, ze sluiten niet uit dat een andere wijziging dit effect heeft gehad op jullie systemen. We blijven Tizen systemen niet ondersteunen. We willen nu weten hoe de incognito modus in combinatie met een nieuwe Ziggo GO techniek invloed heeft op dit verschijnsel. Vandaar de volgende vraag vanuit de programmeurs:

Zijn er mensen die op dezelfde dagen dat deze problemen zijn ontstaan een Mediabox Next hebben ontvangen?

Pils84 Bedankt, ik begrijp dat je via een browser op Android TV dezelfde melding ziet. Het is niet duidelijk of je daar de melding altijd al hebt gehad of dat het ook recent is.

usako Wanneer Ziggo GO op geen enkel systeem werkt is er iets anders aan de hand. Reset je Mijn Ziggo wachtwoord en probeer het later nog eens, als het dan niet werkt op al je systemen kun je een nieuw topic maken.

1962anty Dat is waardevolle informatie. Daardoor kom ik op de volgende vraag voor iedereen:

Hebben jullie recent ook een update van de TV gehad?
Pils84

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Anne H Ziggo

browser Android doet ziggo het wel via de mbox maar wel met om de tien seconden bufferend dus dat is niet prettig kijken.
Ik heb begrepen dat ziggo bezig is met app voor Android maar nog altijd in de test fase zit.
Tv heeft geen update gedaan die de incognito modus verklaren.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Pils84, bedankt voor je input! Heb jij ook recent de Next box ontvangen of besteld? Daar willen onze programmeurs graag meer over weten.
Pils84

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Anne H Ziggo ,

nee niets ontvangen of besteld.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Dank, ik heb het teruggekoppeld. Ik wil hier niet de verwachting scheppen dat Ziggo aan een oplossing voor Tizen werkt. We hebben nu de focus op het ontwikkelen van andere nieuwe systemen om thuis op je tv Ziggo GO te bekijken.
Pils84

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Misschien dat een andere gebruiker de oplossing gevonden heeft??
famvandongen

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik ervaar hetzelfde probleem. Helaas. Juist de nieuwste Samsung gekocht met CI+ ondersteuning. Hierdoor kan de media-box weg. Was een winst. Echter uitzending gemist en opnemen was hierdoor niet mogelijk maar door Ziggo geadviseerd om de brouwser te gebruiken en ziggogo. Werkte gewoon goed. Volgens mij is er eind September een privacy aanpassing aangebracht door Ziggo op haar site hierdoor moet een cookie acceptatie doorgevoerd worden. Deze aanpassing levert een probleem voor de Samsung brouwser. Zou toch wel heel plezierig zijn als Ziggo dit aanpast zodat het wel werkt. Volgens mij zijn er behoorlijk veel Ziggo / Samsung gebruikers. 

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Zelf gebruik ik de smartfunctie van mijn Samsung tv nooit. Ik heb een pc in een kastje onder de tv staan en daarmee speel ik films, browse het internet en veel meer. En dat werkt veel smart’er.

Al google’lend kwam ik deze site tegen: Clear Cookies and Browsing Data on a Samsung TV. Misschien helpt dit?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic