Opgelost! Ga naar oplossing.
@n.vandermaas68 Info over: Producttesten - Ziggo Community
Meld je hier aan als tester: Meedoen met het Community Testpanel? - Ziggo Community
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
CdP wrote:
Hoi Dirk,
Dank je wel voor je reactie.
Ik heb niet eens de mogelijkheid bij de tv om te kiezen voor de incognito modus, tenzij ik echt iets gemist heb?
Op tablet geen punt, op smartphone ook geen probleem....maar die tv wel sinds een week....daarom vind ik het zo vreemd. Cookies geaccepteerd.
Dus input is zeer welkom!
groetjes
Ik ervaar hetzelfde probleem. Helaas. Juist de nieuwste Samsung gekocht met CI+ ondersteuning. Hierdoor kan de media-box weg. Was een winst. Echter uitzending gemist en opnemen was hierdoor niet mogelijk maar door Ziggo geadviseerd om de brouwser te gebruiken en ziggogo. Werkte gewoon goed. Volgens mij is er eind September een privacy aanpassing aangebracht door Ziggo op haar site hierdoor moet een cookie acceptatie doorgevoerd worden. Deze aanpassing levert een probleem voor de Samsung brouwser. Zou toch wel heel plezierig zijn als Ziggo dit aanpast zodat het wel werkt. Volgens mij zijn er behoorlijk veel Ziggo / Samsung gebruikers.
Zelf gebruik ik de smartfunctie van mijn Samsung tv nooit. Ik heb een pc in een kastje onder de tv staan en daarmee speel ik films, browse het internet en veel meer. En dat werkt veel smart’er.
Al google’lend kwam ik deze site tegen: Clear Cookies and Browsing Data on a Samsung TV. Misschien helpt dit?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.