1
Vraag
2
Reacties
Peter Horizon

Level 7
  • 164Posts
  • 7Oplossingen
  • 40Likes

Ziggogo.tv op edge blijft hangen in wit scherm

Sinds de update van Edge op zondag 7 augustus 2022 kan ik niet meer op mijn laptop naar tv kijken. De website ziggogo.tv wil niet meer opstarten. Website loopt binnen 5 sec vast en blijft hangen in een wit scherm. Het Ziggo logo komt niet meer in beeld. Gisteren werkte Chrome ook niet, maar  vandaag lukte dat wel. Daarom zal de storing wel aan de update van Edge liggen... Ik gebruik liever Edge, hoop dat weer spoedig kan.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Buurman

Level 14
  • 989Posts
  • 50Oplossingen
  • 899Likes

@Peter Horizon  ik had dit probleem en de oplossing bij mij dat er een extra beveiliging uitgeschakeld moet worden.....Was alleen de vraag hoe die uberhaubt ingeschakeld kon worden. Even dat blauwe schuifje uitschakelen Beveiliging.jpg

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Edge levert hier geen problemen op.

Mogelijk helpt het om de Ziggo Go uit de apps te verwijderen en opnieuw te installeren.

Verwijderen Windows Instellingen => Apps => Apps en onderdelen.

 

Installeren: met Edge naar Ziggo GO TV en dan inloggen en de app opnieuw instellen.

Peter Horizon
Topicstarter
Level 7
  • 164Posts
  • 7Oplossingen
  • 40Likes

Dank je Bert, ik kijk sinds de wijziging van ZiggoGo al niet meer via de app, maar rechtstreeks via de browser. Gaat dan iets beter en ik kan zien op de adresbalk waar die mee bezig is. De nieuwe versie gebruikt heel veel en uitsluitend scripts, soms loopt mijn laptop daardoor vast, maar het gaat gelukkig nog. 😌

Buurman

Level 14
  • 989Posts
  • 50Oplossingen
  • 899Likes

@Peter Horizon  ik had dit probleem en de oplossing bij mij dat er een extra beveiliging uitgeschakeld moet worden.....Was alleen de vraag hoe die uberhaubt ingeschakeld kon worden. Even dat blauwe schuifje uitschakelen Beveiliging.jpg

Peter Horizon
Topicstarter
Level 7
  • 164Posts
  • 7Oplossingen
  • 40Likes

@Buurman @Bert  Hallo Jocola, ik heb de verhoogde beveiliging uitgeschakeld en inderdaad de website start weer op en ik kan weer kijken, dank je !

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic