Sinds de update van Edge op zondag 7 augustus 2022 kan ik niet meer op mijn laptop naar tv kijken. De website ziggogo.tv wil niet meer opstarten. Website loopt binnen 5 sec vast en blijft hangen in een wit scherm. Het Ziggo logo komt niet meer in beeld. Gisteren werkte Chrome ook niet, maar vandaag lukte dat wel. Daarom zal de storing wel aan de update van Edge liggen... Ik gebruik liever Edge, hoop dat weer spoedig kan.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Peter Horizon ik had dit probleem en de oplossing bij mij dat er een extra beveiliging uitgeschakeld moet worden.....Was alleen de vraag hoe die uberhaubt ingeschakeld kon worden. Even dat blauwe schuifje uitschakelen
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Edge levert hier geen problemen op.
Mogelijk helpt het om de Ziggo Go uit de apps te verwijderen en opnieuw te installeren.
Verwijderen Windows Instellingen => Apps => Apps en onderdelen.
Installeren: met Edge naar Ziggo GO TV en dan inloggen en de app opnieuw instellen.
Dank je Bert, ik kijk sinds de wijziging van ZiggoGo al niet meer via de app, maar rechtstreeks via de browser. Gaat dan iets beter en ik kan zien op de adresbalk waar die mee bezig is. De nieuwe versie gebruikt heel veel en uitsluitend scripts, soms loopt mijn laptop daardoor vast, maar het gaat gelukkig nog. 😌
@Peter Horizon ik had dit probleem en de oplossing bij mij dat er een extra beveiliging uitgeschakeld moet worden.....Was alleen de vraag hoe die uberhaubt ingeschakeld kon worden. Even dat blauwe schuifje uitschakelen
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.