Ik zal het opnieuw maar eens melden.
Ik heb al jaren problemen met ZiggoGo, wat ook allang bekend is bij Ziggo zelf.
Ik kan schrijven wat ik wil hier of aangeven bij Ziggo support maar er is niemand die ergens iets op uit doet met ZiggoGo problemen.
Van tijd tot tijd merk ik dat er soms toch iets verandert. Heel even is het (een klein beetje) goed geweest. Dat was een paar maanden terug.
Nu ergens een week of 2 geleden is er weer iets verandert. Normaal moest ik refreshen om het kwartier tot een half uur vanwege freezing en bufferingen. Maar dat is nu nog ERGER geworden. Maalt niet uit welk kanaal.
Dit is wat er nu gebeurt:
Ik start ZiggoGo, nog geen 2 minuten later skipt het beeld en geluid naar voren (ZiggoGo wil dan inlopen want echt realtime lijkt niet te kunnen) waardoor ik stukjes mis van de film of serie. Dat gebeurt een paar keer en dan alleen maar bufferingen om de 2 tot 10 seconden?? En dan ook niet eventjes, nee, aan 1 stuk door, totdat alle freezes!!!
Doe ik ververs, dan gebeurt er binnen 2 minuten weer precies hetzelfde!
Ik word echt helemaal gestoord hier van. Ik kan niks meer fatsoenlijk volgen!
Telkens wordt het afgedaan dat het iets bij mij zou moeten zijn qua problemen maar dat is opnieuw duidelijk het probleem van de streaming services van Ziggo.
Het was al slecht maar nu is het nog slechter geworden.
Ik schrijf dit omdat ik anders iets kapot ga maken in huis (ja ben pissed), nu kan ik tenminste iets van me afschrijven, maar als je me vraagt, ben je tevreden over de services van Ziggo? Dan is mijn antwoord (nog steeds) NEE!
Ik weet dat hier niets aan gedaan wordt, maar als ik niks meer zeg, dat weet ik zeker dat er niets gaat gebeuren.
Ik heb een dik dossier bij Ziggo juist over zaken als dit.
Ik betaal bijna 60 euro per maand aan abonnement! Maar dat is duidelijk de service NIET waard.
Zoals altijd had ik vroeger hoge verwachting van Ziggo (voorheen @Home) maar dat is helemaal weg. Het is een log beest geworden waar duidelijk geen waarden worden gelegd aan mensen die daadwerkelijk problemen hebben met bepaalde services.
Men vindt het vreselijk maar daadwerkelijk iets goeds afleveren kunnen ze niet!
Het is duidelijk, had ik een goed alternatief kunnen krijgen m.b.t. ISP dan was ik allang weggeweest.