Goedemorgen, ik zou graag naar Ziggogo.tv willen kijken op mijn Android telefoon (Pixel 4a) zonder de app te installeren. Ik krijg op mijn browser de volgende melding:
Is het niet mogelijk om het op Android te kijken via de webbrowser?
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Nee. Wel ooit geprobeerd. Brave is een beetje te 'veilig'. De ingebouwde ad-blocker doet zijn werk af en toe te goed. Grote kans dat dat het probleem is.
Het zal in die Brave browser zitten mogelijk een DRM optie die deze browsers niet ondersteund. Dat is zoals ik de melding lees in ieder geval de hoek waar het gezocht kan worden.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
welk beeld krijg je als je alleen ziggogo.tv intypt. je zit nu in een lijst te kijken.
Ik zie wel alle uitzendingen staan, maar zodra ik op een Kijk-knop klik, dan gaat het mis.
Dus het inloggen gaat goed.
maak je cache eens leeg van het android apparaat.
Hier net een poging gedaan maar dan met een iphone en dat werkt gewoon.
Helaas, zelfde melding.
Welke browser gebruik je nu op die Android?
@Erikhiernu Ik heb ook een 4a. Net even geprobeerd met Edge als browser. Geen probleem.
Ah ok, dank je wel. Ik gebruik Brave,aar heb daar alles uitgezet wat in de weg zou kunnen zitten. Maar is blijkbaar toch niet afdoende. Heb je zelf ook Brave naast Edge?
Nee. Wel ooit geprobeerd. Brave is een beetje te 'veilig'. De ingebouwde ad-blocker doet zijn werk af en toe te goed. Grote kans dat dat het probleem is.
Ja daarom hou ik zo van Brave 🙂
Je kunt alles echter ook uitschakelen per site, dat heb ik hierbij gedaan. Heb je toevallig wel Chrome op je a4 ? Zo ja; werkt het daarbij wel?
Nee, maar zal het even proberen, stby.
Ja, werkt ook. Heb je nog meer beveiliging apps?
Nee verder niks. Dan ligt het toch aan Brave. Heel erg bedankt voor het meedenken Max!
Het zal in die Brave browser zitten mogelijk een DRM optie die deze browsers niet ondersteund. Dat is zoals ik de melding lees in ieder geval de hoek waar het gezocht kan worden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.