Vraag
Reacties
Oplossing
Erikhiernu
Level 3

Ziggogo.tv op Android

Goedemorgen, ik zou graag naar Ziggogo.tv willen kijken op mijn Android telefoon (Pixel 4a) zonder de app te installeren. Ik krijg op mijn browser de volgende melding:

Screenshot_20230219-091854.png

Is het niet mogelijk om het op Android te kijken via de webbrowser?

Alvast bedankt!

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
MaxH
Level 17

Nee. Wel ooit geprobeerd. Brave is een beetje te 'veilig'. De ingebouwde ad-blocker doet zijn werk af en toe te goed. Grote kans dat dat het probleem is.

Bekijk in context

0 Kudos
RoWi
Level 20

Het zal in die Brave browser zitten mogelijk een DRM optie die deze browsers niet ondersteund. Dat is zoals ik de melding lees in ieder geval de hoek waar het gezocht kan worden.

Bekijk in context

12 Reacties 12
puppie
Level 17

welk beeld krijg je als je alleen ziggogo.tv intypt. je zit nu in een lijst te kijken.

0 Kudos
Erikhiernu
Level 3
Topicstarter

Ik zie wel alle uitzendingen staan, maar zodra ik op een Kijk-knop klik, dan gaat het mis. 

0 Kudos
puppie
Level 17

Dus het inloggen gaat goed.

maak je cache eens leeg van het android apparaat.

Hier net een poging gedaan maar dan met een iphone en dat werkt gewoon.

0 Kudos
Erikhiernu
Level 3
Topicstarter

Helaas, zelfde melding. 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Welke browser gebruik je nu op die Android?

0 Kudos
MaxH
Level 17

@Erikhiernu Ik heb ook een 4a. Net even geprobeerd met Edge als browser. Geen probleem. 

0 Kudos
Erikhiernu
Level 3
Topicstarter

Ah ok, dank je wel. Ik gebruik Brave,aar heb daar alles uitgezet wat in de weg zou kunnen zitten. Maar is blijkbaar toch niet afdoende. Heb je zelf ook Brave naast Edge?

0 Kudos
MaxH
Level 17

Nee. Wel ooit geprobeerd. Brave is een beetje te 'veilig'. De ingebouwde ad-blocker doet zijn werk af en toe te goed. Grote kans dat dat het probleem is.

0 Kudos
Erikhiernu
Level 3
Topicstarter

Ja daarom hou ik zo van Brave 🙂

Je kunt alles echter ook uitschakelen per site, dat heb ik hierbij gedaan. Heb je toevallig wel Chrome op je a4 ? Zo ja; werkt het daarbij wel?

0 Kudos
MaxH
Level 17

Nee, maar zal het even proberen, stby.

Ja, werkt ook. Heb je nog meer beveiliging apps?

0 Kudos
Erikhiernu
Level 3
Topicstarter

Nee verder niks. Dan ligt het toch aan Brave. Heel erg bedankt voor het meedenken Max!

RoWi
Level 20

Het zal in die Brave browser zitten mogelijk een DRM optie die deze browsers niet ondersteund. Dat is zoals ik de melding lees in ieder geval de hoek waar het gezocht kan worden.