Yvonne B

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggogo.tv niet beschikbaar

Ik krijg sinds enige tijd om de haverklap de melding: 

Niet beschikbaar. De video kan niet worden afgespeeld. Controleer of je browser is bijgewerkt naar de nieuwste versie. 1003

 

Tot voor kort werkte het perfect en kon ik hele avonden op mijn laptop bewaarde programma's kijken, maar nu is het huilen.... continu haperingen en vastlopers en van vervolgens die melding.

 

Weet iemand wat ik kan doen om dit probleem op te lossen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1067Likes

Heb je de mogelijkheid om het in de edge browser te proberen.? Als het een windows laptop is tenminste.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @Yvonne B !

Wat irritant dat ZiggoGO je in de steek laat! Dit is via een specifieke browser waarbij het niet meer werkt? Is de browser up-to-date? Zou je wat meer informatie willen geven zodat we daar op in kunnen haken?

Yvonne B
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb Google Chrome als browser. Keek jaren met plezier op mijn laptop tv-programma via ZiggoGo terug, maar nu lukt het gewoon niet meer. Na 5 minuten haperen.. telkens stil staan... en dan na een tijdje die melding. Mijn browser is up-to-date. Ik weet gewoon niet waarom het niet meer werkt...

puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1067Likes

Heb je de mogelijkheid om het in de edge browser te proberen.? Als het een windows laptop is tenminste.

BeauFrits

Level 4
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Dat euvel hebben mijn schoonouders ook.

Toevallig Windows 11 met Chrome ?

Het helpt voor even om de cookies te verwijderen, maar dat is een tijdelijke oplossing.

Heb er nog geen permanente oplossing voor.

 

Komt vaak voor bij het terug kijken.

Beeld wordt dan onscherp begint te haperen en dan deze foutmelding 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @Yvonne B , zo te zien hebben @puppie en @BeauFrits een aantal tips gegeven in dit topic . Laat je ons weten wat je ervaringen zijn? We zijn erg nieuwsgierig! 

Yvonne B
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

De tip van @BeauFrits van het verwijderen van cookies had ik al geprobeerd voordat ik mijn bericht plaatste. Maar... de tip van @puppie werkt. Heb voor het eerst sinds kerst weer een aantal opgenomen programma achter elkaar door kunnen kijken zonder haperingen. Blijft wel jammer dat ik het niet in mijn eigen browser kan doen, maar ik kan in ieder geval weer kijken. Thanks!

Lampi1

Level 2
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

zelfde foutmelding naar via de app op iPhone . Op iPad werkt die correct als ook op de pc … alleen iPhone 14 pro max niet , maar ook niet op iPhone XR en weer wel op iPhone 12 

dus er zit iets in de instellingen die iets blokkeert. Overal staat safe on line op en verder geen beveiligingssoftware

 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Lampi1 je wil natuurlijk op al je apparaten volledig kunnen genieten van Ziggo Go.

Je ervaart dit zowel op de browser als op de app? Speelt dit nog? Heeft wellicht @iMark nog een advies voor je?

 

Uitgelicht topic