1
Vraag
2
Reageer en help mee
Gerdien.Wuestma

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggogo.tv, met geen mogelijkheid aan de praat te krijgen

ziggogo.tv doet het al weken niet meer. Website tips op Ziggo.nl helpen niet. Klantenservice Ziggo helpt niet. Inloggen op mijnziggo lukt wel, inloggen op ziggogo.tv lukt niet. Wachtwoord vergeten bij ziggogo.tv lukt ook niet. app verwijderd en opnieuw gedownloaded helpt ook niet. Op iPhone, iPad, MacBook lukt het niet. Via google Chrome helpt ook niet. In antwoord op 'Omschrijf hier je vraag': wat is nodig om ziggogo.tv aan de praat te krijgen?

11 Reacties 11
Template

Level 16
  • 2197Posts
  • 48Oplossingen
  • 660Likes

Ziggogo.tv is geen app, dat is de URL om in de browser te kijken en deze werkt sowieso het slechtste in Google Chrome. Probeer andere chromium browsers

Gerdien.Wuestma
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom doet-ie het niet gewoon op Safari? Op mijn MacBook keek ik gewoon via de url en op mijn iPhone had ik een Ziggo Go app. Chromium browsers kende ik niet.Net gekeken, naar wat een buitenissige software verwijst Ziggo de klant.

Ga het proberen.

Gerdien.Wuestma
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb Microsoft Edge op een HP-laptop geprobeerd. Verandert niets. Andere suggestie?

Garihd

Level 12
  • 744Posts
  • 25Oplossingen
  • 368Likes

@Gerdien.Wuestma wat doet het nu exact niet, als ik goed lees kunt u niet inloggen uw gebruikersnaam en wachtwoord wordt dus niet geaccepteerd. 

Terwijl u met dezelfde gegevens wel kan inloggen in Mijn Ziggo.

Even voor de goede orde welke diensten neemt u bij Ziggo af?

Gerdien.Wuestma
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet Complete en Kabel TV, Internet Complete - Safe Online, Kabel TV, Ziggo Go

Gerdien.Wuestma
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ziggogo.tv doet het niet, op geen enkel apparaat

Gerdien.Wuestma
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inderdaad, kan wel inloggen bij mijnziggo en niet inloggen bij ziggogo.tv

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70507Posts
  • 4905Oplossingen
  • 19941Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Gerdien.Wuestma
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat is heel fijn.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 3316Posts
  • 271Oplossingen
  • 1239Likes

@Gerdien.Wuestma welkom hier en goed dat je het vraagt hoor. Ik snap dat dit verwarrend is, sorry voor het gedoe.

Wat ik zo 1-2-3 niet uit je berichten kan halen, is wat je dan precies krijgt te zien bij het inloggen? Een melding, een foutcode? 

Template

Level 16
  • 2197Posts
  • 48Oplossingen
  • 660Likes

Een App verwijderen (welke dan ook) en opnieuw uit de store downloaden heeft geen nut. Dan blijft een deel van het geheugen in het apparaat achter en zodra de App dan weer gedownload is uit de store, is die fout er nog. Het geheugen van een App verwijderen en erna pas de App zelf voor het opnieuw uit de store halen werkt vaak(dus niet altijd) wel.

Het geheugen&cookies verwijderen uit de browser helpt ook vaak(dus niet altijd) hierna de browser opnieuw opstarten en inloggen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic