Aankondigingen
Problemen sinds de laatste update van Ziggo GO? Bekijk hier het overzicht voor de laatste updates.
1
Vraag
2
Reageer en help mee
C.J.KOSTER

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggogo.tv meldt 'Niet beschikbaar'

Mijn vraag: Ik krijg nu de volgende melding, was voorheen niet zo met deze site. Wat kan ik het beste doen om dit probleem te tackelen?

Ziggogo.tv meldt:  'Niet beschikbaar' Deze video kan niet worden afgespeeld. 1002

Groet, Chris.

12 Reacties 12
Keessie

Raadgever
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Heb een gelijksoortig probleem.

 

Sinds een paar dagen stopt Ziggo Go (via Chrome) na enkele seconden met het afspelen van video, zowel bij realtime als met replay. Melding ".. kan dit niet afspelen 1002"

 

Huidige wifi levert maar 50Mbps download, dus ethernet kabel geprobeerd tussen computer en modem, dit gaf 75Mbps (max van het abonnement) en Ziggo Go speelt dan gewoon door.

 

Lijkt mij dat de App wat krap staat mbt buffer, is hier iets veranderd bij een laatste versie??

Wat zijn trouwens de minimum eisen voor Ziggo Go in verbindingssnelheid?

Vagabond01

Raadgever
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Ik heb sinds 8 of 9 juni -kennelijk een grote software update bij Ziggo- ineens hetzelfde als C.J. Koster, met zowel Google Chrome en Microsoft Edge browser op up-to-date Windows 10. Bekabeld internet, +/- 300 Mb/s.

"Not available. Sorry, the video cannot be played at this time. 3" ["3" = sic] bij live tv, kijken vanaf begin, Movies en Series, en opgenomen programma's.

 

Ik heb zelfs in beide browsers alles wagenwijd opengezet voor tracking cookies etc.

Is er iemand die misschien de "juiste" instellingen weet voor de browsers? En die ons kan vertellen WAAROM dit is gebeurd?

 

Even een zijstraatje: De Android app werkt naar behoren op tablet en heeft oriëntatie kuren (portret/landscape) op smartphone.

 

Al met al een slechte beurt waar Ziggo ook nog eens in alle toonaarden zwijgt. Wij betalen er meer dan genoeg voor, dacht ik.

Madelon
Community Moderator
Community Moderator
  • 412Posts
  • 45Oplossingen
  • 152Likes

@C.J.KOSTER en @Keessie hoe is het nu? Hebben jullie nog steeds dezelfde problemen? 

@Vagabond01 ik zie dat je al hulp krijgt van mijn collega in je eigen topic! 

Keessie

Raadgever
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo Go werkt nog steeds niet, zelfde Errol 1002

Appelnaldo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb zelfde probleem, graag hulp

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 5939Posts
  • 634Oplossingen
  • 2267Likes

Hi allen,

 

irritant dat jullie tegen dit probleem aanlopen! Willen jullie controleren of één van de volgende stappen het verhelpt:

 

-Tijdsinstelling van je laptop/pc controleren; deze moet op Nederlands staan

-Ziggogo.tv als als security-uitzondering toevoegen aan de browser, zie deze reactie

-VPN, Citrix of soortgelijke dienst uitschakelen

-Eventuele extensies (tijdelijk) uitschakelen

 

Uiteraard hoort bovenstaande niet altijd noodzakelijk te zijn, maar het kan ons helpen om te achterhalen wat dit veroorzaakt.

Keessie

Raadgever
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Heb de tijdzone op "auto" gezet, Ziggo App werkt voor een paar minuten dan weer zelfde errors melding 1002.

WillemIII

Gedreven Raadgever
  • 59Posts
  • 5Oplossingen
  • 6Likes

Ik heb dit probleem ook, zowel in de app als in de browser (Edge en Chrome)

Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 9039Posts
  • 992Oplossingen
  • 7898Likes

Hoi @Keessie, bedankt voor het proberen, jammer dat het niet het gewenste effect had. We hebben nog niet een oorzaak gevonden voor dit probleem. Bij controle van je gegevens zag ik dat je modem in bridge modus staat. Zou je, bij wijze van test, deze eens tijdelijk uit bridge modus willen halen en dan je apparaat direct met het modem te verbinding. Als het dan werkt, dan geeft ons dat in elk geval meer informatie over waar het fout gaat. 

 

 

Ik heb dit probleem ook, zowel in de app als in de browser (Edge en Chrome)

Hoi @WillemIII, krijg je in zowel de app als de browser foutcode 1002? 


 

WillemIII

Gedreven Raadgever
  • 59Posts
  • 5Oplossingen
  • 6Likes

Ik krijg zowel in de app als de browser dezelfde melding: 

 

                 Niet beschikbaar

Deze video kan niet worden afgespeeld. 1002

 

De video start wel even maar stopt na ca 10 sec. Dit op mijn pc en ook op mijn tablet.

 

 

Keessie

Raadgever
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Anne,

Probleem werd mij door buur gemeld die Ziggo Go gebruikte voor replay van specifiek programma, maar het  bleek ook op mijn PC aanwezig. Bij mij zelf werkt Ziggo Go nu wel prima op mijn PC via Chrome, maar ook op mijn Samsung TAB 5e met de Android App als wel via Chrome op die zelfde TAB.  

 

Bij de buur (7875BP, 15) nog steeds het zelfde, daar werkte het voorheen op een PC met Ziggo Go via Chrome. Heb daar inmiddels alle aanbevelingen doorgevoerd zonder resultaat. Ziggo Go speelt in eerste instantie wel af, maar na een tijdje (varieert tussen 15 sec en enkele minuten) komt de melding "...kan dit bestand niet afspelen 1002....".

 

Vandaag gaan we daar echter de hele situatie omzeilen door installatie van een Ziggo NEXT, zodat replay gewoon via de EPG kan en gebruik van Ziggo Go niet meer nodig is. Is wel een dure oplossing vanwege nieuw abo (lees duurder), etc.

 

Succes

upatamby

Stamgast
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde probleem, ook met code 3. Ziggogo.tv via Chrome. Geen enkele zender werkt. Huidige downloadsnelheid: 261Mbps.
Via smartphone (iOS) werkt het wel.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Laatst bijgewerkt op 24-06-2022: Na de verschenen update van 8 juni ontvangen we zeer bruikbare feedback. Uiteraard zitten we er bovenop en zetten we alles door naar onze ontwikkelaars. Wil je aan ons...

Geplaatst in Ziggo Updates