1
Vraag
2
Reageer en help mee
C.J.KOSTER

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Ziggogo.tv meldt: 'Niet beschikbaar. Deze video kan niet worden afgespeeld. 1002'

Mijn vraag: Ik krijg nu de volgende melding, was voorheen niet zo met deze site. Wat kan ik het beste doen om dit probleem te tackelen?

Ziggogo.tv meldt:  'Niet beschikbaar' Deze video kan niet worden afgespeeld. 1002

Groet, Chris.

118 Reacties 118
Albert4

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bij mij werkt het ook niet sinds een paar dagen spontaan. Bij ziggo weten ze niets. Hoe los ik dit op code 1002 

Albert4

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wie kan mij helpen ? Alleen code 1002 op de PC op mijn telefoon werkt het wel goed

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Albert4, maak je gebruik van een VPN of soortgelijke dienst op je laptop? Is het wellicht een bedrijfslaptop? 

Albert4

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Alex, het is geen bedrijfslaptop en mijn vpn is ingeschakeld

Albert4

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Alex, het is geen bedrijfslaptop en de vpn is ingeschakeld

Peter Horizon

Level 7
  • 164Posts
  • 7Oplossingen
  • 40Likes

Kan ik hier een voorbeeld doorgeven?
Ik krijg de melding : Niet beschikbaar....  6014
Weet iemand wat de code 6014 betekend ?
Bij voorbaat dank.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Albert4, Dan is dat helaas het probleem. We kunnen Ziggo GO bij gebruik van een VPN niet garanderen, ook al is de locatie op Nederland ingesteld. Dit kan resulteren in onder andere foutcode 1002.

 

@Peter Horizon - Dat mag zeker, hoewel ik wel wil vragen dat als de code aanblijft je beter een eigen topic kan starten zodat er niet informatie door elkaar heen gaat lopen. Foutcode 6014 heeft te maken met een licentie die niet opgehaald kan worden, maar het kan veel verschillende oorzaken hebben. Daarvoor hebben we dus wat meer informatie nodig (denk aan of je het op een specifiek moment krijgt, bepaalde zenders, browsers etc).

Albert4

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dit lost helemaal niets op dit topic. Foutcode 1002 ligt niet aan ,wel of geen VPN.  Bij mij op de PC staat VPN aan, en Ziggo GO heeft toen altijd gewerkt.  De foutcode is spontaan ontstaan op mijn PC. Ziggo Go werkt wel goed op mijn Telefoon en Tablet  , allebei Android. Is Ziggo nu niet capabel om dit op te lossen ? Slecht hoor. !!

Albert4

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Voor de goede orde: In de Ziggo go app werkt het onderdeel TV en REPLAY wel. Ook als VPN aanstaat. Wanneer krijg ik eens de oplossing ? Is slechte service van Ziggo voor een klant die dat al bijna 20 jaar is. 

karelp

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Precies hetzelfde, ik krijg code 1003 of 1005 in beeld!

EJPvdM

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Dit speelt al sinds juni, verwacht geen oplossing dit jaar......

EJPvdM

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Dit speelt al sinds juni, verwacht geen oplossing dit jaar......

Snel

Level 4
  • 33Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Overstappen naar KPN. @Ziggo  wil er niks aan doen. Als ze hun geld maar krijgen

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

@Alex  schreef:

Hi @Albert4, Dan is dat helaas het probleem. We kunnen Ziggo GO bij gebruik van een VPN niet garanderen, ook al is de locatie op Nederland ingesteld. Dit kan resulteren in onder andere foutcode 1002.


Hi all, 

Ik snap dat het balen is en zeker als het eerder wel heeft gewerkt. Zoals Alex al aangeeft kunnen we bij Ziggo GO het gebruik van VPN niet garanderen, ook al is de locatie op Nederland ingesteld. 

Maak je géén gebruik van een VPN? Controleer dan allereerst of je mogelijke add-ons hebt (of andere software) die erop van invloed kan zijn. Controleer ook of een andere browser hetzelfde probleem geeft.

EJPvdM

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

En?

CorM

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ziggo, zeg gewoon eerlijk dat jullie expres de vpn servers blokkeren!

dan snappen we het natuurlijk, maar dit vage gelul daar heb je niets aan.

ik gebruik al jaren een VPN op al mijn apparaten (Mac, Linux, Windows en Android) , ben data architect dus weet wat er met mijn gegevens wordt gedaan zonder mijn toestemming. Nooit problemen gehad met Ziggo go tot de laatste update. Ja hij crasht nu niet meer, maar werkt alleen nog zonder VPN. Heb meerdere vpn’s geprobeerd op mijn apparaten en allen stoppen ze met afspelen na zo’n 10 tot 30 seconden. Uitzetten en het werkt weer naar behoren.

maakt niet uit op welke machine. Dus het ligt aan de app of het netwerk maar dat is me om het even.

Gelukkig kan ik straks overstappen naar een concurrent (glas) voor bijna hetzelfde bedrag inclusief vast IP adres en 1 Gigabit (nu bij ziggo 300 Mbits) dus heb er bijna geen last meer van.

maar wilde dit toch even kwijt.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

 


@CorM  schreef:

Ziggo, zeg gewoon eerlijk dat jullie expres de vpn servers blokkeren!

dan snappen we het natuurlijk, maar dit vage gelul daar heb je niets aan.

 

@CorM Alle streamingdiensten dus ook Ziggo blokkeren vpn's, dit wordt nergens ontkend. En wordt ook gewoon eerlijk door Ziggo gemeld.

Niet alle hier op het forum door ziggo medewerkers, maar ook op ziggo.nl.

 

 

Ziggo GO fiksen | Klantenservice | Ziggo

 

Issues met inloggen

Ik krijg een foutmelding als ik probeer in te loggen

Ik ben ingelogd, maar ik kan niets bekijken

 

Steefb_0-1668585270464.png

 

 

 

Albert4

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb net de VPN in Norton uitgezet, en dan werkt de ZiGGo GO app weer wel.  

Marcel051972

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zelfde melding. Chrome en Edge geprobeerd (Win10). Geen VPN actief (niet eens geïnstalleerd). Via bekabelde PC foutmelding 1002. Via telefoon (5G) wel gewoon volledige functionaliteit. Lijkt aan de bekabelde/Wifi verbinding met Ziggo te liggen.

Zou zijn zijn wanneer dit langlopende item afgesloten zou kunnen worden.....

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Marcel059172 - Er is bij ons geen algeheel issue meer bekend voor deze foutcode. We zien dit alleen terug bij gebruik van een VPN of soortgelijke software wat er invloed op kan hebben. Het klopt dat Ziggo GO dan niet werkt. Hoe werkt het op je telefoon als je via de wifi verbonden bent? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic