1
Vraag
2
Reageer en help mee
C.J.KOSTER

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ziggogo.tv meldt: 'Niet beschikbaar. Deze video kan niet worden afgespeeld. 1002'

Mijn vraag: Ik krijg nu de volgende melding, was voorheen niet zo met deze site. Wat kan ik het beste doen om dit probleem te tackelen?

Ziggogo.tv meldt:  'Niet beschikbaar' Deze video kan niet worden afgespeeld. 1002

Groet, Chris.

Voorbeelden gezocht

In dit topic zijn meerdere meldingen gedaan. Momenteel verzamelen we deze voorbeelden om meer duidelijkheid te krijgen.

Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6348Reacties
  • 706Oplossingen
  • 2499Likes

Hi allen,

Er zijn in de afgelopen tijd al verbeteringen doorgevoerd op het gebied van foutmeldingen in de browser, maar ik zie dat er nog veel recente meldingen zijn geweest. Het loopt echter wat door elkaar heen:

Maak je gebruik van een VPN? Dan is het mogelijk dat je tegen een foutcode aanloopt, we kunnen (ook al staat de VPN gewoon in Nederland) niet garanderen dat dit altijd werkt.

Maak je géén gebruik van een VPN? Controleer dan allereerst of je mogelijke add-ons hebt (of andere software) die erop van invloed kan zijn. Controleer ook of een andere browser hetzelfde probleem geeft.

70 Reacties 70
Leen01

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Alex

Google Chrome, versie 105.0.5195.102 (Official Build) (64-bit)

Ahead

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Alex

Gisteren is een (1) programma 2 x onderbroken. De eerste "Niet beschikbaar. Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken" en de tweede de "bekende"  1003 versie. 

Vroeg me af (ik heb er geen verstand van!) of het soms aan de router kan liggen. Heb de Connect Box al wat jaren. Zou het kunnen zijn dat die soms het signaal kort onderbreekt? Of hebben mensen hier ook andere/nieuwere routers??

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6348Posts
  • 706Oplossingen
  • 2499Likes

Hi @Leen01 en @Ahead,

Vandaag is er voor de website een update verschenen. Willen jullie laten weten of er iets is veranderd/verbeterd wat betreft de genoemde problemen?

Toevoeging: @Ahead - Goed punt; een stabiele verbinding is zeker noodzakelijk om probleemloos van Ziggo GO gebruik te kunnen maken, maar de Connectbox kan hier wel mee omgaan. Indien je draadloos verbonden bent, is het raadzaam eens te testen hoe het bekabeld werkt. 

Leen01

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Alex Helaas, ik krijg nog steeds de melding dat de browser niet geschikt is.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6348Posts
  • 706Oplossingen
  • 2499Likes

Hi @Leen01 - Ontzettend apart. Vooral de melding die je krijgt, terwijl alles erop duidt dat je een normale en meest recente Chrome Browser hebt. Ben je in de gelegenheid een screenshot/foto te maken van de specifieke foutmelding? Is het een normale Windows-PC?

Leen01

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @Alex 

Hierbij het screenshot:

Leen01_0-1663630417485.png

Ik moet er wel even bij vermelden dat ik de TV ontvanger niet in gebruik heb, omdat ik de PC op mijn TV heb aangesloten (monitor stuk). Ik kijk dus alleen TV via Ziggo Go op een normale Windows PC (64-bit)

Edition Windows 11 Pro
Version 21H2
Installed on ‎25-‎06-‎2022
OS build 22000.978
Experience Windows Feature Experience Pack 1000.22000.978.0

Inmiddels Google Chrome Version 105.0.5195.127 (Official Build) (64-bit)

Maar omdat het wel met Firefox lukt, ben ik er vanuit gegaan dat de TV ontvanger niet hoeft te worden aangesloten om gebruik te kunnen maken van Ziggo Go.

Wat ik ook geprobeerd heb:

Alle Chrome extensies uitzetten

Derde partij cookies toestaan

Taalinstellingen van zowel Chrome als Windows op Nederlands instellen

Leen01

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Alex 

Ik weet het inmiddels. Deze instelling stond verkeerd in Chrome.... 😃

Eind goed al goed. Bedankt voor je hulp!

Leen01_0-1663638481261.png

WillemIII

Gedreven Raadgever
  • 71Posts
  • 5Oplossingen
  • 6Likes

Er is inderdaad wel wat veranderd. Ik kan nu langer kijken, maar na 20 minuten weer de foutmelding 1002.

pe1nwk

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zowaar, het werkt nu. Ik werkt met firefox op fedora 36 (linux). Blijkbaar is de update een goeie geweest. Eerder kreeg ik het met geen mogelijkheid aan de praat. Dank voor de update!

Ahead

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dacht even dat het goed was/ging op een paar onderbrekingen na

Vanavond 3 programma's terug gekeken. Ongeveer 50 keer afgebroken. Met de Ziggo app op de laptop maar ook met bekijken op kijktv.nl (zie bijlage)

Daarbij had ik een app openstaan met een optie om live iets te scannen. Als ik een melding krijg dat het programma is onderbroken is ook die scan onderbroken/gestopt.

Dus... (heb er nog steeds geen verstand van (!!) ) maar volgens mij ligt het aan het signaal van Ziggo wat telkens wordt onderbroken of dat van de router (opnieuw opgestart had geen resultaat)

Mss toch maar een glasvezel ergens anders..... terwijl ik mijn emailadres graag wil behouden!!

Ahead

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

de bijlage van kijktv

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Update: 14 september 2022 13:58 door Ziggo Laatste versie 4.42.5016 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Performance van de apps is verbeterd Geen onterechte kalibratiemelding...

Geplaatst in Ziggo Updates