1
Vraag
2
Reageer en help mee
C.J.KOSTER

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Ziggogo.tv meldt: 'Niet beschikbaar. Deze video kan niet worden afgespeeld. 1002'

Mijn vraag: Ik krijg nu de volgende melding, was voorheen niet zo met deze site. Wat kan ik het beste doen om dit probleem te tackelen?

Ziggogo.tv meldt:  'Niet beschikbaar' Deze video kan niet worden afgespeeld. 1002

Groet, Chris.

Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Reacties
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi allen,

 

Foutcode 1002 kan voorkomen in de volgende situaties:

 

  • Maak je gebruik van een VPN of van een alternatieve DNS? Dan is het mogelijk dat je tegen een foutcode aanloopt, we kunnen (ook al staat de VPN gewoon in Nederland) niet garanderen dat dit altijd werkt.

 

  • Maak je géén gebruik van een VPN of alternatieve DNS? Controleer dan of je mogelijke add-ons hebt (of andere software) die erop van invloed kan zijn. Controleer ook of een andere browser hetzelfde probleem geeft en of je browser up-to-date is.

 

Dit topic is gesloten. Loop je ondanks bovenstaande punten te hebben gecheckt nog steeds tegen een foutmelding aan? Start dan een nieuw topic en deel daar zoveel mogelijk details.

118 Reacties 118
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

 

 

.


@Paul  schreef:

@qperHet kan zijn dat je met de VPN een IP adres hebt wat niet binnen de geografische locatie (EU Landen) valt. 


Streaming diensten proberen alle vpn diensten te blokkeren, ongeacht welk land. Men kan nl. niet zien waar de originele gebruiker vandaan komt.

 

Vpn's proberen dan weer ip-adressen te gebruiken die nog niet bekend zijn bij de streaming diensten.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19179Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@EJPvdM Dit specifieke probleem komt mij niet heel bekend voor. Heb je dit ook op het moment dat je andere browsers test ?

Ppb

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Werkt inloggen in Mijn Ziggo wel: Ja
Probleem omschrijving: Code 1002
Komt het probleem voor in de app, TV app (AppleTV / Amazon Fire, Android TV) of op ziggogo.tv:
Indien app, welke app versie gebruikt de klant: (Apple: (profiel)  / Android (menu) –> instellingen –> onderaan staat versie x.xx.x)  Beide
Indien ziggogo.tv, welke browser + versie: Nieuwste Edge en Chrome

Indien Ziggo GO TV app, voor welk apparaat (AppleTV / Amazon Fire, Android TV)
Merk + Type apparaat: Dell Latitude 9520
Besturingssysteem + versie:  Windows 10 pro
Werkt het op andere apparaten wel: ​​​​​​​Nee, op oneplus nord 2 5g krijg ik de foutcode 2031. paar dagen geleden melding van gemaakt. 

Wordt er gebruik gemaakt van incognito modus (browser)? 

Javin

Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

steeds 1003 codes en zwart beeld,te vaak pincode invoeren,op camping via play en prime top beeld.ziggo in de sneeuw of loopt vast,denk er steeds meer over een andere provider te nemen dit werkt totaal,zet de oude go terug en maak hier eerst een werkende versie van voor ie online gaat!!!

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19179Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Javin @Ppb Hartelijk dank voor het doorgeven. Krijgen jullie naast foutcode 1002 & 1003 ook een "Niet beschikbaar"of "Neem een abonnement" melding op de zenders? Of is het echt alleen deze foutcode?

Javin

Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

zie nu net bij tv en replay maar 5 zenders npo123rtl4 en rtl5 de rest kan ik niet bij komen.ook is bij de meeste zenders de mogelijkheid om te ondertitelen weg.o wacht staat een vinkje boven die je weer kan laten scrollen,staat nergens dat die mogelijkheid er in zit?weinig nut ook.

Ppb

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1002 met de melding "Niet beschikbaar"

Jef

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Net terug van een lange vakantie wil ik op mijn laptop naar voetbal kijken.

Zelfde probleem!

melding: video kan niet worden afgespeeld.

 

Snel

Level 4
  • 33Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

@Ziggo werk toch eens aan jullie producten. Kan ook geen ziggo tv kijken via de laptop. foutcode 1002

wellicht overstappen naar KPN hier kan je zelfs gebruik maken van de TV app in Amerika. terwijl de Ziggo app dat niet kan

wouter-palm

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo TV kijken via de computer is een ware ramp. De meest idiote meldingen verschijnen op de computer van pagina niet gevonden tot kijk je nog en deze video is niet beschikbaar waarbij het beeld ineens op zwart gaat. Wanneer je bij de vraag kijk je nog geen actie onderneemt dus de vraag met ja beantwoord wordt de verbinding verbroken. Bij de halve finale Frankrijk - Duitsland op 27-07 was het echt om gek van te worden diverse keren beeld op zwart. Wanneer gaat de IT afdeling naar deze problemen kijken en ze oplossen? Ik kijk op de volgende manier met een Apple Mac Mini met de Google browser en dan naar https://www.ziggogo.tv/nl/home. En krijg dan meteen de melding rechtsboven in beeld 'Sorry we kunnen deze pagina niet vinden'. Wanneer ik die wegklik kan ik vervolgens tv kijken. En na een paar uur de idiote vraag krijgen of ik nog kijk. Stel je voor dat ik bij Netflix die vraag na een paar uur zou krijgen.

snelledre

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb dit ook ook maar als ik de VPN uitzet van Norton 360 werkt alles prima.

Het schijnt dus te maken te hebben met het gebruiken van een VPN dienst ook al staat zelfs Nederland geselecteerd.

Jef

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het probleem is naar mijn mening simpel. Ik zie zojuist dat iemand, die dezelfde problemen ondervond, het probleem kon oplossen door zijn Norton VPN uit te zetten. Ik heb daarop mijn Bitdefender VPN uitgezet en inderdaad nu werkt het wel. Ook mijn VPN dirigeert naar een locatie in Nederland! Hopelijk lost Ziggo dit probleem nu voor eens en altijd oplost.

Jan Reitsema

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kon het ook oplossen door AVG Secure VPN te verwijderen van mijn laptop en nu werkt het wel.

WillemIII

Level 6
  • 90Posts
  • 7Oplossingen
  • 13Likes

Ik gebruik geen VPN op mijn PC en laptop, maar krijg toch steeds foutcode 1002

Snel

Level 4
  • 33Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

@Ziggo Ziggo niet zeuren maar oplossen. zowel Chrome, Edge als firefox werken niet. dit werkt alleen maar irritatie in de hand.

ben er ondertussen ook wel een beetje klaar mee. @Ziggo lijkt het probleem niet te willen oplossen

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi allen,

 

Foutcode 1002 kan voorkomen in de volgende situaties:

 

  • Maak je gebruik van een VPN of van een alternatieve DNS? Dan is het mogelijk dat je tegen een foutcode aanloopt, we kunnen (ook al staat de VPN gewoon in Nederland) niet garanderen dat dit altijd werkt.

 

  • Maak je géén gebruik van een VPN of alternatieve DNS? Controleer dan of je mogelijke add-ons hebt (of andere software) die erop van invloed kan zijn. Controleer ook of een andere browser hetzelfde probleem geeft en of je browser up-to-date is.

 

Dit topic is gesloten. Loop je ondanks bovenstaande punten te hebben gecheckt nog steeds tegen een foutmelding aan? Start dan een nieuw topic en deel daar zoveel mogelijk details.

Javin

Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

heb deze meldingen ook op een philips smart tv,vaak start de app helemaal niet op dan moet ik hem deleten en reinstalleren,wat was de oude fijn in gebruik:)

Snel

Level 4
  • 33Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

@Ziggo moet er gewoon voor zorgen dat Ziggo go ten alle tijden te gebruiken is. DUS OOK via VPN en add ons.

Nadat je uiteindelijk wel beeld had haperde het beeld. hetgeen onacceptabel is. KPN heeft het wel netjes voor elkaar

EJPvdM

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb nu al zoveel voorbeelden de afgelopen weken voorbij zien komen en er is nog steeds niets gerepareerd.

Hebben jullie techinisch applicatiebeheerders een paar weken aan de crack gezeten of is dit probleem geoutsourced naar India....

Vanuit ZIggo nog steeds geen enkel resultaat en ga niet beginnen over VPN of browsers want het heeft tot aan de laatste update voor IEDEREEN gewerkt!

Vreemd dat de reclames het wel altijd doen.

Misschien jullie functionele en technische applicatiebeheerders eens goed met elkaar laten samenwerken en alles eens goed te testen voordat je het in productie gooit.

PatrickMo

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Op de zenders die ik kan terug kijken, kan ik wél kijken. Óók als dat slechts 1 sec vertraagd is...

De melding met foutcode 1002 krijg ik alleen als ik live wil kijken. En aangezien we op de belgische zenders niet mogen terugkijken is dat nú wederom een probleem...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic