1
Vraag
2
Reacties
Hans de Meer

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggogo.tv doet het niet meer (Samsung tv UE55NU8000)

Onderstaande mijn communicatie met Ziggo support.

Waarom kan ik sinds gisteren geen ziggogo meer kijken via internet browser op mijn tv? Internet ed doen het allemaal geweldig. Maar ziggogo.tv blijkt zoeken

Goedemiddag
Ik begrijp dat je problemen ervaart met de Ziggo Go omgeving. Laten we kijken wat er precies gaande is en nog belangrijker, hoe we dit gaan oplossen.

Hoe start jij de Ziggo-go omgeving precies op en gebruik jij de Ziggo Go app ook op je smartphone en werkt deze nog wel?

Heb jij een foutmelding verder in beeld en welke browser gebruik je precies?

Ja op de smartfone werkt het wel.

Geen foutmelding.
Internet op de tv blijft maar zoeken.

Ik heb een samsung tv UE55NU8000. Hierbij ga ik naar internet en zoek ziggogo.tv. deed het tot gisteren gewoon goed.

Dan lijkt het erop dat je TV geen goede internet verbinding heeft. Heb je je TV via de wifi verbonden of met een internetkabel?

Zou je ook eens een andere webiste op je TV willen zoeken zoals nu.nl bijvoorbeeld, lukt dat wel of blijft de TV daarop ook zoeken naar een internet verbinding?

Voor een optimale ervaring adviseer ik je om je TV te verbinden met een internetkabel.

Beide geprobeerd. Bedraad en draadloos.
Andere websites doen het wel.

Oke, dan ben ik bang dat ik je moet doorverwijzen naar Ziggo Community. Wij bieden geen ondersteuning.

Nou daar ben ik dan.

Weet iemand de oplossing?
Er is 2 dagen geleden onderhoud geweest aan het netwerk hier. En alles zou het weer doen als vanouds. Niet dus.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Hans de Meer, welkom op de Ziggo Community!

 

Laat ik maar met de deur in huis vallen: Sinds de laatste update lijkt www.ziggogo.tv inderdaad niet meer te werken in de browsers van Samsung TV's. Dat is geen bewuste keuze geweest; we hebben dit eigenlijk nooit ondersteund. Browsers van TV's werken net iets anders dan normaal en ondersteunen we dan ook niet. Als het altijd heeft gewerkt, is dat mooi meegenomen, maar we kunnen het niet garanderen. Helaas is er dus nu niets aan te doen.

 

Uiteraard weten we van de wens om Ziggo GO beschikbaar te hebben op Samsung TV's, maar vooralsnog is daar geen nieuws over. Je kunt overwegen gebruik te maken van bijvoorbeeld een Chromecast.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Er lijkt een storing te zijn, gezien de vele meldingen over Ziggo Go in allerlei vormen.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Hans de Meer, welkom op de Ziggo Community!

 

Laat ik maar met de deur in huis vallen: Sinds de laatste update lijkt www.ziggogo.tv inderdaad niet meer te werken in de browsers van Samsung TV's. Dat is geen bewuste keuze geweest; we hebben dit eigenlijk nooit ondersteund. Browsers van TV's werken net iets anders dan normaal en ondersteunen we dan ook niet. Als het altijd heeft gewerkt, is dat mooi meegenomen, maar we kunnen het niet garanderen. Helaas is er dus nu niets aan te doen.

 

Uiteraard weten we van de wens om Ziggo GO beschikbaar te hebben op Samsung TV's, maar vooralsnog is daar geen nieuws over. Je kunt overwegen gebruik te maken van bijvoorbeeld een Chromecast.

vriesdefrans

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Eigenlijk te gek voor woorden, heeft bij mij een jaar perfect gewerkt en nu na deze update...niks. eigenlijk zou Ziggo blij moeten zijn dat het werkte en ik zou als leverancier als de zodemieter aan het werk gaan waarom het nu niet meer werkt. Waar is het "klant is koning" besef gebleven, wij betalen uiteindelijk wel jullie salarissen. Nee weer een Chromecast dingetje aan m'n smart tv hangen. Dat is de oplossing. Of misschien toch maar een andere provider na ? 35 jaar inclusief diverse Naams wijzigingen.

Hans de Meer
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja dat doe ik nu maar vind dat omslachtig en minder makkelijk.

Dank je wel voor je reactie.

Telstar

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat is al jaren verdwenen...dat besef. Ze gedragen zich als monopolist. Je hebt ook weinig andere mogelijkheden. Zelfde bij mij. kan opeens niets meer zien en hoe moet je dan met hen in contact komen. 

 

Telstar

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het is echt ongelofelijk. Dat antwoord. Eerst na HD kan ik mijn nog niet heel oude Loewe TV (beter krijg je ze niet 😉 ) in feite weg doen. Inmiddels doet geen enkel kanaal het meer. Nu beginnen ze ; o ja, het werkt niet op Samsung TVs (ZiggoGo).....ik vind dit oplichterij. Je betaalt ervoor, je krijgt een update en dan doet het op je TV niet meer. Dan ligt het dus aan de gebruiker - sorry andere TV kopen. Wie gaat hier nu eens tegen optreden? Eens zien of we Ziggo maar verlaten.

HBO Fan

Level 12
  • 729Posts
  • 9Oplossingen
  • 565Likes

Wel een eerlijk antwoord van Alex... maar als klant voel je je natuurlijk gewoon in de hoek getrapt als je weer hoort: het ligt aan jou... het zijn je kabels, het is je WiFi , het is je tv , het is je... dit of dat..

 

 

Kreeg zelf te horen dat mijn tablet niet werkte want verkeerde Android versie (is 11) en Windows 11 te nieuw is, firestick is vol?? dus  had pech.. kon een chromecast proberen.. maar op de vraag hoe te streammen had hij geen oplossing. tja dan ga je toch voor 50% goedkoper (intro korting) naar een ander... geen groener gras maar wel goedkoper...

 

Dank Alex, het antwoord van helpdesk en van jou geeft wel aan dat dit beleid is... per definitie ligt een probleem altijd bij je klant. Helder 👍

Bart36

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb precies hetzelfde probleem en ben ook zwaar teleurgesteld.

Laten we hopen dat Ziggo dit probleem z.s.m. oplost.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic