1
Vraag
2
Reacties
JoVer

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggogo.tv buffering

Vanmiddag formule 1 proberen via browser op paina ziggogo.tv. niet te doen continu buffering en soms moest ik opnieuw opstarten. Zat dicht bij wifi punt. Opstarten van zender gaat heel traag (soms wel minuut). Vroeger gebruikte ziggogo app en had ik nooit deze problemen. Heb helaas het einde moeten missen, omdat de zender niet kon worden opgestart. Djt is toch geen vooruitgang.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Het is een wat ouder apparaat met minder werkgeheugen, dan de recente modellen dat kan voor het bufferen meespelen.

Dat staat verder los van het 2031 probleem. De app werkt dus helemaal niet, gebruik je daarom de webpagina?

Verwijderen en opnieuw installeren helpt niet?

 

Bekijk in context

54 Reacties 54
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

via welke apparaat ?

 

JoVer
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Via Samsung tablet

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
JoVer wrote:

Via Samsung tablet

 

Je kan toch op je Samsung tablet ( is android ? ) de Ziggo Go app installeren ? 

https://play.google.com/store/search?q=ziggo%20go&gl=NL

Tevens betekent buffering dat je tablet heel waarschijnlijk niet voldoende wifi snelheid heeft 

Instal deze app

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.zwanoo.android.speedtest&gl=NL

 

Ik ga er voor het gemak even vanuit dat de Samsung tablet android based is.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Tevens betekent buffering dat je tablet heel waarschijnlijk niet voldoende wifi snelheid heeft 

Dat is mogelijk, het aantal F1 online kijkers is waarschijnlijker.

Je kan toch op je Samsung tablet ( is android ? ) de Ziggo Go app installeren ? 

Dan moet de bewuste tablet wel jong genoeg zijn.  Android 5.1 of hoger.

Kortom welk model tablet en welke android versie?

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
RoWi. wrote:

Tevens betekent buffering dat je tablet heel waarschijnlijk niet voldoende wifi snelheid heeft 

Dat is mogelijk, het aantal F1 online kijkers is waarschijnlijker.

 

 

Dit laatste is door Ziggo opgelost en is er ruim voldoende capaciteit

 

RoWi. wrote:

Je kan toch op je Samsung tablet ( is android ? ) de Ziggo Go app installeren ? 

Dan moet de bewuste tablet wel jong genoeg zijn.  Android 5.1 of hoger.

Kortom welk model tablet en welke android versie?

 

Dat helpt met analyseren !

JoVer
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het betreft een samsung Galaxy A (SM-T550), android 7.1.1. 

De Ziggogo app werkt niet meer. Foutmelding "Niet beschikbaar, deze video kan niet worden afgespeeld (-2031)”. Er zijn meerdere mensen die deze foutmelding hebben sinds een aantal maanden en zover mij bekend is dit nog altijd niet opgelost door Ziggo.

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Het is een wat ouder apparaat met minder werkgeheugen, dan de recente modellen dat kan voor het bufferen meespelen.

Dat staat verder los van het 2031 probleem. De app werkt dus helemaal niet, gebruik je daarom de webpagina?

Verwijderen en opnieuw installeren helpt niet?

 

JoVer
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inderdaad, daarom gebruik ik nu noodgedwongen de website. Heb de app al een paar keer opnieuw geinstalleerd zonder succes. Alles verwijderd in geschiedenis, schoongemaakt etc. Met de app had ik vrijwel nooit problemen. Op de website draait een cirkeltje soms een minuut voordat een zender werkt (ook als ik vrijwel naast wifi punt zit!)

Verwijderd account
Niet van toepassing

Probeer eens een vorige versie te installeren:

 

https://ziggo-go.en.aptoide.com/app

jorn mulder

Level 1
  • 70Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

via website nog buffering buffering om de zoveel sec !

ik zeg ziggo fix het A.U.B !!!

Beekmanm

Level 3
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Wij zien op de laptop met Chrome het zelfde. Er gaat iest fout in de communicatie of de buffering. Met de PC app was veel minder probleem, maar die heeft Ziggo gestopt.

De android app heeft geen prolemen op de telefoon, maar dan moet idd wel je android versie hoog genoeg zijn.

 

Probleem zit in de ziggogo.tv site.

 

Kan Ziggo dit svp oplossen?

 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2126Likes

@jorn mulder @Beekmanm Irritant dat jullie problemen ondervinden met de browservariant. Welke browser wordt er gebruikt? Speelt het op andere browsers? Bekabeld of draadloos verbonden? Speelt het op 1 of meerdere laptop/desktops? Op welke besturingssysteem versie draait de apparatuur? Speelt het op 1 of alle live tv zenders? Werkt Replay of Movies & Series content wel goed? 

Beekmanm

Level 3
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hallo Vincent,

 

Mijn Laptop draait Windows 10 en Chrome browser. Ik heb de Chrome Ziggo app geïnstalleerd. en dat bijna even slecht als de website.

Ook movies en series hebben dit probleem.

Op mijn android  telefoon met de ziggo app heb ik geen probleem, en met de oude Windows App had ik ook geen probleem.

Het is echt heel erg. Het is niet om aan te zien. Nu kijk ik tv op een 5.5 inch scherm.

mvg

  1. Beekman
Verwijderd account
Niet van toepassing

Tip voor mensen met buffering problemen in Windows 10 met de Chrome browser:

  • kies rechtsboven de 3 puntjes
  • ga naar instellingen
  • kies geavanceerd
  • kies systeem
  • aanvinken hardwareversnelling gebruiken indien beschikbaar
  • er verschijnt dan een button opnieuw starten

de browser wordt nu opnieuw gestart, dit was voor mij in ieder geval de oplossing

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

Goedemiddag @Beekmanm,

Vervelend dat het probleem nog de kop opsteekt! De tip die @mguzz geeft is nog een hele goed om nog eens naar te kijken. 
Wil je laten weten of het daarmee verholpen is? 

BeeGee

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ik heb exact hetzelfde probleem. Heel vervelend. Bij terugkijken via ziggogo.tv heel vaak “buffering”. Bij de app was het geen probleem. Ik kijk met bekabelde desktop via Chrome. De hardwareversnelling is ingeschakeld. Afspelen van andere video's ( youtube bv) geen nooit bufferproblemen. Kan het iets met videokaart of geheugen te maken hebben? 

Verwijderd account
Niet van toepassing

@BeeGee  De video decode moet op disabled staan:

 

chrome://flags/#disable-accelerated-video-decode

BeeGee

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@mguzz die link werkt niet….

 

Verwijderd account
Niet van toepassing

Sorry is geen link maar je moet deze regel even knippen en plakken in de adresbalk van de browser

 

chrome://flags/#disable-accelerated-video-decode

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic