Vanaf vandaag 9-11 is het niet meer mogelijk om ziggogo op mijn pc te bekijken want ik krijg de melding dat afspelen niet mogelijk is omdat browser (firefox) niet ondersteund terwijl dat tot gisteren zeker wel kon.
Vraag is of een update van firefox het gevolg is van het probleem of dat ziggo zelf kuren vertoont?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik gebruik Firefox 106.0.5 op Windows 10 en ervaar geen problemen met Ziggo GO.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @herstri
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben.
Heef u het al eens geprobeerd via een andere browser?
Ik gebruik Firefox 106.0.5 op Windows 10 en ervaar geen problemen met Ziggo GO.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.