Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Mullie54
Level 2

Ziggogo op iPad

Ik heb op 2 iPad Ziggogo app staan nu kan ik wel op mijn iPad tv kijken en opnames afspelen maar die op die van mijn vrouw niet

kan iemand mij helpen dit op te lossen. Ze is ingelogd met mijn gegevens 

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

misschien eerst uitloggen dan app verwijderen, ipad opnieuw opstarten daarna de Ziggo go app weer installeren en inloggen.

 

mogelijk is het een bug in Ziggo go 

https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-Updates/Ziggo-GO-krijgt-een-update/ba-p/955956

Bekijk in context

8 Reacties 8
Meldingen
Aan Uit
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Om welke versie iPad gaat het en zijn ze iPadOS 11 en hoger.

 

Je zou eventueel bij Instellingen>Algemeen> Opslag iPad de Ziggo Go App kunnen opruimen, en dan eventueel verwijderen.

 

Daarna opnieuw installeren en hopelijk werkt dan weer. Zo niet raad ik je aan naar dit topic: En daar probleem vermelden, of wachten op @Paul  of @Alex 

 

Ziggo GO krijgt een update!
Voor vragen, opmerkingen, storingen of andere informatie, verwijs ik u graag door naar het topic

Ziggo Go krijgt een Update!i

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

welke foutmelding krijgt ze ?

0 Kudos
Mullie54
Level 2
Topicstarter

er komt geen fout melding alleen error accured melding op scherm 

Mullie54
Level 2
Topicstarter
  • Het gaat op een iPad 7 generatie met software iPad os15.5
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

misschien eerst uitloggen dan app verwijderen, ipad opnieuw opstarten daarna de Ziggo go app weer installeren en inloggen.

 

mogelijk is het een bug in Ziggo go 

https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-Updates/Ziggo-GO-krijgt-een-update/ba-p/955956

Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@Mullie54 kuren met Ziggo Go zijn nooit leuk. Zo zal je net even lekker van je serie of een leuk programma genieten en dan een error. Dat willen we voorkomen.

Hierboven staan allerhande tips en adviezen. Kan je daar iets mee?

Ook ben ik benieuwd of je dit ervaart als je:

- direct met een Ziggo modem bent verbonden (dus zonder eventuele routers/boosters enz)
- gebruik je VPN?
- werkt het wel goed via een browser en zo nee, heb je meer browsers getest?
- werken andere diensten zoals Netflix of Youtube wel goed?

We horen het graag en komen er altijd wel uit.

Dave
Level 20
T.E.A.M.

Deze heb ik ook iPad 2019 7th Gen Maar met VPN programma of een IP Tracking kan dit ook nog veroorzaken.

 

Ga eerst eens naar je wifi netwerk en druk op de ( i ) achter je wifi naam 

IMG_0495.jpg

Als je hem aanklikt dan zie je komende scherm:

IMG_0496.jpg

Beperk IP-adrestracking  zet deze uit

 

Ga dan naar instellingen en de Ziggo Go App onderaan

En check of dit zo staat ingesteld.

 

IMG_0497.PNG

 

Ik draai zelf ook IOS 15.5 met GFK VPN programma maar ik heb daar geen hinder van ik kan we Ziggo Go gebruiken omdat het VPN in de App zit. Maar losse VPN App moet je sommige Apps toestemming geven of VPN uitzetten.

Dave
Level 20
T.E.A.M.

Als je in een browser kijkt https://www.ziggogo.tv/nl.html

Dan moet VPN wel uit staan maar Ziggo heeft wel toestemming nodig, welke browser geen dan deze toestemming in Chrome heb ik dit gedaan:

 

Schermafbeelding 2022-06-09 om 12.06.58.pngSchermafbeelding 2022-06-09 om 12.09.10.pngSchermafbeelding 2022-06-09 om 12.09.30.png

0 Kudos