Ik heb op 2 iPad Ziggogo app staan nu kan ik wel op mijn iPad tv kijken en opnames afspelen maar die op die van mijn vrouw niet
kan iemand mij helpen dit op te lossen. Ze is ingelogd met mijn gegevens
Opgelost! Ga naar oplossing.
misschien eerst uitloggen dan app verwijderen, ipad opnieuw opstarten daarna de Ziggo go app weer installeren en inloggen.
mogelijk is het een bug in Ziggo go
https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-Updates/Ziggo-GO-krijgt-een-update/ba-p/955956
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Om welke versie iPad gaat het en zijn ze iPadOS 11 en hoger.
Je zou eventueel bij Instellingen>Algemeen> Opslag iPad de Ziggo Go App kunnen opruimen, en dan eventueel verwijderen.
Daarna opnieuw installeren en hopelijk werkt dan weer. Zo niet raad ik je aan naar dit topic: En daar probleem vermelden, of wachten op @Paul of @Alex
Ziggo GO krijgt een update!
Voor vragen, opmerkingen, storingen of andere informatie, verwijs ik u graag door naar het topic
Ziggo Go krijgt een Update!i
welke foutmelding krijgt ze ?
er komt geen fout melding alleen error accured melding op scherm
misschien eerst uitloggen dan app verwijderen, ipad opnieuw opstarten daarna de Ziggo go app weer installeren en inloggen.
mogelijk is het een bug in Ziggo go
https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-Updates/Ziggo-GO-krijgt-een-update/ba-p/955956
@Mullie54 kuren met Ziggo Go zijn nooit leuk. Zo zal je net even lekker van je serie of een leuk programma genieten en dan een error. Dat willen we voorkomen.
Hierboven staan allerhande tips en adviezen. Kan je daar iets mee?
Ook ben ik benieuwd of je dit ervaart als je:
- direct met een Ziggo modem bent verbonden (dus zonder eventuele routers/boosters enz)
- gebruik je VPN?
- werkt het wel goed via een browser en zo nee, heb je meer browsers getest?
- werken andere diensten zoals Netflix of Youtube wel goed?
We horen het graag en komen er altijd wel uit.
Deze heb ik ook iPad 2019 7th Gen Maar met VPN programma of een IP Tracking kan dit ook nog veroorzaken.
Ga eerst eens naar je wifi netwerk en druk op de ( i ) achter je wifi naam
Als je hem aanklikt dan zie je komende scherm:
Beperk IP-adrestracking zet deze uit
Ga dan naar instellingen en de Ziggo Go App onderaan
En check of dit zo staat ingesteld.
Ik draai zelf ook IOS 15.5 met GFK VPN programma maar ik heb daar geen hinder van ik kan we Ziggo Go gebruiken omdat het VPN in de App zit. Maar losse VPN App moet je sommige Apps toestemming geven of VPN uitzetten.
Als je in een browser kijkt https://www.ziggogo.tv/nl.html
Dan moet VPN wel uit staan maar Ziggo heeft wel toestemming nodig, welke browser geen dan deze toestemming in Chrome heb ik dit gedaan:
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.