1
Vraag
2
Reacties
Berry1

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ziggogo: deze video kan niet worden afgespeeld Code 1852797029

Sinds 28-3 kan ik geen programma opstarten op ziggogo. Bericht is : deze video kan niet worden afgespeeld. 1852797029

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Berry1
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hi Marije,

 

ik was er nog niet toegekomen, sorry, maar het probleem is dankzij de Ziggoshop medewerker al opgelost: he is een typisch Apple en geen Ziggo-probleem. Door mijn iPad up te daten werkte de app daarop weer prima! Ik had de iPad recent ge-update maar blijkbaar gaf dat het probleem. Door het nog eens te doen was alles opgelost

Bekijk in context

4 Reacties 4
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Berry1 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Is dit een code die via de Ziggo Go app verschijnt of via de app van Netflix? 

Berry1
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

hi Wim, naar mijn beste weten de Ziggo app. Ik probeer namelijk niet om een Netflix programma maar gewoon een tv programma te kijken

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Berry1 , van harte welkom hier op de Community! 

Heel gek dat het je ineens niet meer lukt om op een normale manier een programma af te spelen via Ziggo GO. De melding die je daarbij krijgt is mij dan ook volledig onbekend (nog). 

 

Ik ben heel nieuwsgierig hoe het gaat als je probeert om de Ziggo GO app eens te verwijderen en opnieuw te installeren. Wil je dit eens proberen?
 

Nog wat aanvullende vragen om de situatie duidelijk in beeld te krijgen:
- Maak je gebruik van Ziggo GO app op je smartphone of een ander apparaat? Of maak je gebruik van de Ziggo GO TV app via Android/Apple TV? 

- Als het om de Ziggo GO app gaat op je telefoon of een ander apparaat; hoe gaat het eraan toe als je via www.ziggogo.tv probeert te kijken?

Berry1
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hi Marije,

 

ik was er nog niet toegekomen, sorry, maar het probleem is dankzij de Ziggoshop medewerker al opgelost: he is een typisch Apple en geen Ziggo-probleem. Door mijn iPad up te daten werkte de app daarop weer prima! Ik had de iPad recent ge-update maar blijkbaar gaf dat het probleem. Door het nog eens te doen was alles opgelost

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic