Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @404
Vervelend dat je hier nu al 2 dagen hebt moeten wachten. Maar is het probleem inmiddels al opgelost? Gebruik aub geen Safari browser via je macOS maar gebruik Chrome of Firefox. Kan je met je gegevens wel inloggen via je MIJN ZIGGO? Als je dit wel kan, probeer daar dan je wachtwoord aan te passen. Pak even een simpele wachtwoord om te testen of het dan wel goed gaat (dus geen vreemde tekens).
Laat nog even weten of het is gelukt en mocht het niet lukken dan roepen we er een moderator bij (medewerker van Ziggo).
Thanks, nog niet opgelost helaas.
>Safari, Chrome of Firefox geven allemaal dezelfde melding.
>Ook op 2 Macbook Pro’s geprobeerd (in diverse browsers).
>Daarnaast - ook al ben ik ervan overtuigd dat de huidige credentials kloppen - ontvang ik geen paswoord resetlink in mijn email als ik kies voor ‘wachtwoord vergeten’. Ik kan dus geen ww aanpassen. Meerdere keren geprobeerd (omdat er staat dat het tot 15 min. kan duren voordat je wat ontvangt).
Hey @404 . Ik ga voor je op onderzoek uit! Wil je mij een privebericht sturen met je postcode/huisnummer en de gebruikersnaam die je gebruikt?
Oeps! Moet nu wel lukken 🙂
Ok dat was snel opgelost. bleek dat ik de username moest gebruiken die ik voor vodafone heb. Deze heb ik onlangs samengevoegd met ziggo, dus daardoor werkte de ziggo username niet meer, althans niet meer in de desktop browsers: nog wel in de iOS devices. dus vandaar dat ik het raar vond dat dezelfde credentials niet meer in de browser werkten. Maar nu dus ingelogd met juiste account, deze kan dicht
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.