Het probleem dat het streamen met Ziggogo om de paar minuten met de zandloper blijft hangen, is al weken oud
en talloze keren gemeld.
Vandaag nog maar eens de moed opgepakt om alles te gaan proberen om het streamen te laten werken.
Vanuit de browserversie kun je de 'app' op de laptop opstarten. Dat was nieuw voor mij dus meteen maar opgestart.
Ik gebruikte dus niet de browser die 'niet zou werken' maar die app onder Windows 11 op mijn laptop.
Ik voelde hem al aankomen en ja, binnen 5 minuten afspelen hangt het beeld weer voor zo'n 20 seconden
en gaat dan weer verder. Dat gebeurt om de 5 minuten maar vaak ook sneller.
Ik heb Chromecast naar fabrieksinstellingen teruggezet en opnieuw ingesteld. Ik heb de browsercache geleegd.
Ik heb het nog een keer op mijn Samsung S22 geprobeerd met exact hetzelfde irritante resultaat.
Ik heb een uitstekende (ziggo) netwerkverbinding met 's avonds zelfs nog 350 Mbps over mijn bluetooth verbinding.
Ik heb ook geen VPN aan staan en mijn firewall staat ziggogo toe.
Vandaag wel weer een nieuwe foutmelding voor de verandering, waarna het afspelen geheel stopt: "Helaas er is iets
fout gegaan. Maak opnieuw verbinding met je Chromecast-dongel en probeer het opnieuw. Foutmelding 100"
En dat 'proberen' gaat waarschijnlijk door tot Pasen en Pinksteren op 1 dag gaan vallen.