Fritss

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO - Geen beeld

Sinds vanavond storing de Ziggogo app op Android. Geen beeld. Inmiddels verholpen maar geen movies en series XL te krijgen. Wel op de laptop. Storing is dus niet verholpen!!!!!!

2 Reacties 2
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hoi @Fritss 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Je zegt dat de storing dus niet is verholpen. Ik begrijp je reactie, maar heb je ook verder gelezen dat Ziggo heeft geschreven op hun storingen pagina? 

De storing is opgelost. Het kan soms een aantal uren duren voordat je toestel de juiste settings heeft opgehaald. Je kunt ook meteen zelf de juiste settings ophalen door in de Ziggo GO app de taal van Nederlands naar Engels te wijzigen en dan meteen weer terug te wijzigen naar Nederlands. Dit doe je onder instellingen/taal.

Heb je deze handelingen ook zelf gedaan of zit je nog netjes te wachten? Als je wacht dan kan het dus nog wel even duren voor het in orde is. Daarom geeft Ziggo ook aan hoe je het eventueel handmatig kan oplossen. Uit je verhaal haal ik niet dat je dit al hebt gedaan, of niet. Daarnaast is het dus mogelijk dat je probleem inmiddels is opgelost. 5 uren later zou toch denk ik wel weer alles moeten werken en anders even handmatig proberen het probleem op te lossen.

Fritss
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo energyboy, ik had al de acties genomen en er veranderde niets. Vanmorgen keek ik weer en was alles weer zoals het moest zijn.

 

 

Uitgelicht topic