Gerard55

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggogo app werkt niet meer goed op iPad

Sinds gisteren werkt de ziggogo app niet meer goed

zodra ik aan het kijken ben is het geen probleem maar zet je hem op pauze of je gaat van films  naar tv kijken werkt de app niet meer

Moet hem steeds opnieuw installeren dan gaat het weer goed maar zodra je eruit gaat of hem pauzeert werkt het niet meer. Op de telefoon en een andere iPad doet hij het wel 

Mijn IPadOS is 14.6

1 Reactie 1
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @Gerard55,

Welkom op de Community! Irritant dat de Ziggo Go app ineens niet meer goed op je ene iPad werkt. Problemen met online kijken is natuurlijk niet prettig.

In elk geval goed dat je de app ook op je telefoon en een andere iPad hebt getest. Omdat het daar wel goed gaat, is het niet iets in je Ziggo Go account. Heb je de iPads toevallig ook met elkaar vergeleken? Zit er bijvoorbeeld een verschil in de software versie van de Ziggo Go App? Dat vind je onder ''Instellingen'' en ''Diagnostiek''.

Ook ben ik benieuwd of je het probleem oplost door de app eens helemaal te verwijderen en daarna opnieuw te installeren. 
 

Uitgelicht topic