Viromama

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggogo app zegt geen abbo

Ik heb na veel gedoe rondom verhuizing bijna alles weer werkend.

Alleen de ziggogo app zegt als ik die opstart, inlog en zoek wat ik wil kijken JE HEBT EEN ABBO NODIG OM DIT TE BEKIJKEN,.  ik heb interner 300mbit goed ewifi, tv start en series xl en sport maar de app  krijg ik niet werkend. 

App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Wachtwoord aangepast toestellen, want werkt niet op telefoon en pad, opnieuw opgestart. Ziggogo werkt nog steeds niet. Klantenservice weet het ook niet. 

Kunnen  jullie helpen?

 

Rob

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Alleen maar App verwijderen en opnieuw erop heeft ook geen nut, als je het geheugen van de App niet eerst verwijderd 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Posts
  • 596Oplossingen
  • 3329Likes

Hey @Viromama en welkom hier op de Community! 

Wat irritant dat er zoveel gedoe is geweest met je abonnement rondom je verhuizing. En dat terwijl een verhuizing al genoeg gedoe met zich meebrengt. Ik (of een andere moderator) kijkt graag met je mee wat er loos is en waarom je geen gebruik meer kunt maken van Ziggo Go. 

Helaas zijn je adresgegevens nog niet ingevuld op de pagina die Bert eerder al linkte. Zou je dit alsnog kunnen doen en hier laten weten zodra dit is gedaan? Dan komen we er zo snel mogelijk op terug. 

Uitgelicht topic