Wederom problemen met de ziggogo app op mijn tablet, al diverse malen verwijderd en nieuwe app gedownload. Het rare is dat er 0,0 problemen zijn op mijn PC. En, het heeft niets met wifi signaal te maken, want gewoon surfen op mijn tablet geen enkel proleem. Het begint nu wel vervelend te worden. Is hier wat aan te doen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemiddag @KobusVanenwijk
Ik denk dat het in dit topic vooral belangrijk is dat we geen appels met peren vergelijken, want daar wordt niemand mee geholpen.
De Ziggo GO app op een TV is een andere app dan Smartphone of tablet. Kijken we naar de topic starter, gaf die juist aan problemen te ervaren op de tablet.
Gezien dat bij jou niet het geval is, moeten we ons verder verdiepen in jouw storingsbeeld.
Je geeft aan deze problemen te ervaren op de Sony TV. Kun je hier vermelden welk type TV je hebt staan, de software versie ervan?
Wellicht kunnen de users die dezelfde apparatuur hebben dan aanhaken en dit reproduceren.
Hallo Judith,
ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Geen verbetering. Vervolgens heb ik de nokia streamingbox teruggezet naar fabrieksinstellingen en alle apps opnieuw geïnstalleerd. Alle streamingapps werken behalve….de ziggo go app. Ik heb de app ook op 2 iPads staan. En daar draait de app zonder problemen. Het probleem speelt zich af sinds ongeveer augustus. Daarvoor geen enkel probleem.
@kriem23 Ik ben echt even het spoor vol-le-dig bijster. Het kan aan het feit liggen dat het vrijdagmiddag is, maar een Nokia streamingsbox?
Hoe zit dit precies? Na mijn weten is onze Ziggo GO app geschikt voor smartphone/tablet en onze eigen Mediabox + Smart TV's. Maar een streamingsbox? Daar bieden wij de app niet voor aan. Zie ook: Ziggo GO - Maak van elk scherm je tv met Ziggo GO | Ziggo
@kriem23 Een Nokia streamingsbox maakt gebruik van androidtv, dit werkt alleen thuis op je ziggo verbinding.
Ik gebruik dit ook thuis. Althans…dat probeer ik.
Ik heb de hele zomer zonder problemen gekeken via de nokia box. En nu opeens werkt het niet meer.
Ik heb thuis gewoon een ziggoverbinding. Eerst werkt het en dan opeens niet. En jullie komen met de oplossing dat het alleen thuis kan met een ziggoverbinding. Bijzonder
30/10 Een kleine update, na mijn melding in augustes dat ik geen meer problemen had (sporadisch stokken), is het sinds 27/10 weer mis met de ziggogo-app. 3-4x per uur stokt het beeld en moet je het tv programma telkens weer opnieuw selecteren.
Hey @Walrenshi wat ellendig dat het sinds 27-10 weer mis gaat met de ZiggoGo app! Goed dat je ons een update stuurt. Ervaar je deze problemen altijd wanneer je ZiggoGo gebruikt of bij enkele zenders of programma's? Is het alleen op de Lenovo TB-X705F tablet of ook op andere devices of bij ZiggoGo.tv? Zie je een melding of foutcode?
Hallo Judith,
Het betreft dan alle zenders, naast mijn tablet heb ik ziggogo op mijn pc. Ik zal, wanneer onze tablet problemen heeft met Ziggogo, expliciet Ziggogo op mijn PC opstarten en kijken wat die doet en zal het dan terugkoppelen. Momenteel moppert mijn vrouw niet meer 🙂
Hey @Walrenshi Is de rust al wat wedergekeerd in huis? 😛
We zijn benieuwd naar de status 😄
Momenteel is alles pai en vree😏
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.