FMDB

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggogo.TV: "De video kan op dit moment niet worden afgespeeld"

Beste medegebruikers van Ziggo,

 

Ik heb nu al weken problemen met ziggo go tv kijken op de laptop.

 

Ik probeer 2 opties ,en dat is via www.ziggogo.tv via de browser. En via ziggogo app van de microsoft store.

 

Dus luid mijn vraag . klinkt dit bekend  > en/of zou dit kunnen komen dat de laptop niet kan laten zien dat hij in de EU gebruikt wordt? De app van ziggo op de telefoon werkt wel gewoon prima.

 

Ik hoop dat hier een antwoord op krijg.

 

Vriendelijke groet

 

Fabian

 

3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Gebruik je een vpn?

Waarom denk je "niet kan laten zien dat hij in de EU gebruikt wordt''?

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

heb je het ook al via google chrome geprobeerd ?

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hey @FMDB! We zijn een aantal dagen verder. Is het probleem inmiddels opgelost? Zo ja, mocht je willen delen hoe je dit hebt opgelost dan graag. Andere leden kunnen hier ook weer mee geholpen worden. 

 

Is het nog niet opgelost? Ook dan horen we natuurlijk graag van je! 

Uitgelicht topic