1
Vraag
2
Reacties
Aad_Metz

Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

ZiggoTV op iPad anders dan op TV

Op mijn TV met Humax mediabox 5200 C heb ik minder zenders waar ik 'Uitzending gemist' op kan kijken dan binnen de app op mijn iPad. Dat is toch raar. Het gaat toch om hetzelfde abonnement?

IMG_5435.png

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

de ziggo go app maakt gebruik van replay-tv dat is uitgebreider dan tv gemist op de humax 

wil je via de mediabox ook replay-tv kunnen gebruiken dan zou je zoals @Bert  al aangaf over moeten stappen naar de next

 

de mediabox xl valt wat mijn betreft af gezien die alleen bij tv start geleverd wordt en je dan maar tot 2 dagen kunt terug kijken

de mediabox next tv compleet en tv max kun je tot 7 dagen terug kijken 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

De Humax en de app zijn niet gekoppeld, het is met de Humax niet mogelijk om met de app te koppelen, de Humax heeft Uitzending gemist en geen replay.

 

De enige mediaboxen die gekoppeld kunnen worden met de app zijn de Mediabox XL en de Next, dat heeft alles dezelfde achtergrond en dezelfde replay.

Aad_Metz
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Bert  het gaat mij er niet om dat de app van de iPad gekoppeld is aan de decoder. Maar ik verbaas mij over het feit dat op de decoder niet alle zenders zichtbaar zijn.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Welke zenders zijn niet zichtbaar?

Gebruik je een smartcard in je Humax? (Dat werkt alleen in oud-Ziggo gebied.)

Zo ja, dan kun je meer zenders zien. (TV Standard)

Zo nee, dan heb je alleen de vrije zenders op de Humax. (KabelTV)

Beide wijze van zenders zoeken is met andere codes.

 

Vind alle digitale zenders bij Ziggo in het zenderoverzicht

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 151Oplossingen
  • 709Likes

Het gaat over on demand tv. En inderdaad, " tv gemist " is kwantitatief en kwalitatief ondermaats. De reden dat ik het zelf ook nooit meer gebruik.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

de ziggo go app maakt gebruik van replay-tv dat is uitgebreider dan tv gemist op de humax 

wil je via de mediabox ook replay-tv kunnen gebruiken dan zou je zoals @Bert  al aangaf over moeten stappen naar de next

 

de mediabox xl valt wat mijn betreft af gezien die alleen bij tv start geleverd wordt en je dan maar tot 2 dagen kunt terug kijken

de mediabox next tv compleet en tv max kun je tot 7 dagen terug kijken 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic