atboogaard

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

ZiggoGo update icm Google chromecast tv: wat een slechte update!

Allang voor Ziggo besloot dat het handig is om Google chromecast tv aan te bieden zelf al via mp 3 chromecast tv dongles in huis. Werkte fantastisch!!! Leek liever via chromecast tv en ZiggoGo tv app dan via tv met mediabox. Tot deze juni 2022 update. 

De achteruitgang:

- horizontaal menu ipv verticaal. Waarom?

- de snelheid……beter gezegd de traagheid

- traag met spoelen, traag met spoelen!!! Grrrrr voorheen kon je tot op seconde goed uitkomen, nu is het beetje gokken door vertraging, zeer irritant

- traag met zappen

- traag met door bewaarde opnames gaan

- bewaarde opnames maar beperkte weergave met thumbnail. Voorheen alles op 1 pagina en supersnel. Nu traag, beperkt en onoverzichtelijk. En wil je alles zien dan krijg je veel ui/UX onvriendelijkere lijst zonder ‘plaatjes/screenshots’. 

- je kan geen hele serie opnames meer in 1x wissen, dan wis je ook geplande opnames. Wil ik niet!! 
-  pauzeren tijdens live tv werkt voor geen meter meer met chromecast afstandsbediening


Is dit wel getest en ook bij echte gebruikers getest?? Betaal je dan 98 eur per maand voor. Wat een achteruitgang zeg. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5154Posts
  • 484Oplossingen
  • 1647Likes

Hoi allemaal, 

Bedankt voor jullie feedback over de update! Ik wil je vragen een kijkje te nemen in dit topic, daar vind je een overzicht van de bekende meldingen en de actuele status ervan. Ervaar je issues die nog niet genoemd zijn, deel ze dan ook zeker in het topic. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Millennium

Level 8
  • 234Posts
  • 6Oplossingen
  • 38Likes

Je vergeet:

 

- de 20-30 seconden zwart beeld zwarte balk of iets anders wat in beeld was voordat je in standby ging, wat Blijft staan als je uit standby komt of van app wisselt.

- zender plus min omgedraaid

 

Voor de rest prima samenvatting wat ik ervaar op mijn Sony met GoogleTV

 

Arkhan_Soul

Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Ik zal het forum niet gelijk vol spammen maar ik ben het volledig met jullie eens. Wat een draak van een update.

 

Ik heb in dit topic een reactie gegeven:

 

https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Problem-update-Ziggo-GO-Google-TV-chromecast/td-p/985359

 

 

 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5154Posts
  • 484Oplossingen
  • 1647Likes

Hoi allemaal, 

Bedankt voor jullie feedback over de update! Ik wil je vragen een kijkje te nemen in dit topic, daar vind je een overzicht van de bekende meldingen en de actuele status ervan. Ervaar je issues die nog niet genoemd zijn, deel ze dan ook zeker in het topic. 

Uitgelicht topic