LJ
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ZiggoGo niet ondersteund door browserversie Chrome

Beste Community,

Nadat de klantenservice me niet verder kon helpen, ben ik hier naartoe doorverwezen.

Altijd veel plezier gehad van ZiggoGO via mijn Chromebook, tot een aantal weken geleden. Ik kreeg de melding dat mijn browserversie niet meer werd ondersteund. Ook zie je op de achtergrond de melding dat ik in incognitomodus browse, terwijl dit niet het geval is.

Ik heb mijn Chromebook gecontroleerd op updates, maar deze is up to date, naar wat mijn laptop kan. Ook heb ik gecheckt naar de browserversie, maar ook hier staat dat ik de laatste versie gebruik.

Iemand enig idee hoe ik weer ZiggoGO kan kijken via mijn laptop? Zie foto's. 
Of is mijn Chromebook inmiddels te oud (circa 8-9 jaar) om de meest recente update te downloaden voor ZiggoGO?

Alvast bedankt voor de hulp!

4 Reacties 4
Template
Expert
Expert
  • 1046Reacties
  • 27Oplossingen
  • 167Likes

ZiggoGo werkt eigenlijk alleen optimaal in Microsoft Edge. 

Chrome en Edge zijn beide build on Chromium, alleen het werkt alleen goed op Edge

Mariska Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 3764Reacties
  • 349Oplossingen
  • 686Likes

Hey @LJ en welkom hier! 

Goed dat je hier je vraag stelt, het is natuurlijk zonde dat je geen gebruik meer kunt maken van Ziggo Go op de manier waarop je dit altijd gewend was. Ik ben benieuwd of je al tijd hebt gehad om de tip van Template uit te testen, laat je het ons weten? 

LJ
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Mariska. 
Microsoft edge kan ik niet als browser installeren, aangezien ik een Chromebook laptop heb en alleen Google Chrome wordt ondersteund als webbrowser! 

Template
Expert
Expert
  • 1046Reacties
  • 27Oplossingen
  • 167Likes

Microsoft Edge is toch ook beschikbaar op Android? 

Uitgelicht topic