LJ

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ZiggoGo niet ondersteund door browserversie Chrome

Beste Community,

 

Nadat de klantenservice me niet verder kon helpen, ben ik hier naartoe doorverwezen.

Altijd veel plezier gehad van ZiggoGO via mijn Chromebook, tot een aantal weken geleden. Ik kreeg de melding dat mijn browserversie niet meer werd ondersteund. Ook zie je op de achtergrond de melding dat ik in incognitomodus browse, terwijl dit niet het geval is.

 

Ik heb mijn Chromebook gecontroleerd op updates, maar deze is up to date, naar wat mijn laptop kan. Ook heb ik gecheckt naar de browserversie, maar ook hier staat dat ik de laatste versie gebruik.

 

Iemand enig idee hoe ik weer ZiggoGO kan kijken via mijn laptop? Zie foto's. 
Of is mijn Chromebook inmiddels te oud (circa 8-9 jaar) om de meest recente update te downloaden voor ZiggoGO?

 

Alvast bedankt voor de hulp!

11 Reacties 11
Template

Level 16
  • 2511Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

ZiggoGo werkt eigenlijk alleen optimaal in Microsoft Edge. 

Chrome en Edge zijn beide build on Chromium, alleen het werkt alleen goed op Edge

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Posts
  • 596Oplossingen
  • 3327Likes

Hey @LJ en welkom hier! 

Goed dat je hier je vraag stelt, het is natuurlijk zonde dat je geen gebruik meer kunt maken van Ziggo Go op de manier waarop je dit altijd gewend was. Ik ben benieuwd of je al tijd hebt gehad om de tip van Template uit te testen, laat je het ons weten? 

LJ
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Mariska. 
Microsoft edge kan ik niet als browser installeren, aangezien ik een Chromebook laptop heb en alleen Google Chrome wordt ondersteund als webbrowser! 

Template

Level 16
  • 2511Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Microsoft Edge is toch ook beschikbaar op Android? 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@LJ goed dat je één en ander voor ons aankaart. We zijn hiermee bezig, we zien meer voorbeelden hiervan.

Wil je in je Ziggo Community profiel aub je adres toevoegen, zodat ik dit kan doorzetten voor verder onderzoek. Graag hoor ik ook van je:

- welk apparaat (merk + type + actuele software versie)

- sinds wanneer het speelt. 

 

Alvast dank en wordt vervolgt! 

LJ
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Jacob,

bedankt voor de reactie. 

Apparaat: HP Chromebook 14

versie: 76.0.3809.136 (Officiële build) (64-bits)

 

Het speelt sinds 25 mei j.l. 
De weken ervoor begon het steeds met de melding dat ik incognito aan het browsen was en moest ik telkens m’n cookies/geschiedenis wissen, voordat ik de site kon gebruiken. Sinds 25 mei kom ik er niet meer op ivm ‘verouderde browser’, terwijl hier alles op ‘ge-update’ staat. 

Alvast bedankt!

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@LJ, bedankt! Hiermee kan ik verder. We gaan eens kijken of we de oorzaak boven water kunnen krijgen. 

LJ
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hartstikke bedankt! 🙂🙂 

leo0054

Level 9
  • 262Posts
  • 10Oplossingen
  • 82Likes

@LJ 

Ik had hetzelfde probleem. Mogelijke oplossing: open Chrome en wis alle cookies. Open dan ziggogoTV in de browser en log in. Maak meteen een bladwijzer aan.

Daarna het volgende doen:

open het "hamburgermenu" en open nu instellingen;

ga naar "privacy en beveiliging" en open "cookies en andere sitegegevens";

scroll nu naar beneden naar "sites die altijd cookies mogen gebruiken" en voeg toe:

https://www.ziggogo.tv/nl.html

 

Nu de pc/laptop opnieuw opstarten en open in Chrome met de bladwijzer ZiggogoTV. 

 

Succes.

 

LJ
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dankjewel Leo! Ga het proberen!

Dank voor de reactie!

 

Edit: geprobeerd, maar na het verwijderen van cookies blijf ik toch de melding krijgen:

”Updaten noodzakelijk. Deze browser wordt niet meer ondersteund. Update browser”

leo0054

Level 9
  • 262Posts
  • 10Oplossingen
  • 82Likes

@LJ 

Dit is bij mij de laatste versie van Chrome (Windows 10 home op mijn pc):

 

leo0054_0-1623863364187.png

 

Uitgelicht topic