Ziggo GO krijgt een update!
Rond half juni krijgt Ziggo GO een update waarmee de look & feel vergelijkbaar is met die van de mediabox. Zo zal onder andere de menubalk horizontaal worden geplaatst net zoals dit op de mediabox het...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Kan niet ineens meer inloggen met bestaand account en gegevens op iPhone xs en op Samsung
Meerdere keren wachtwoord gereset en app opnieuw geinstalleerd. Helaas het lukt niet. Iemand een tip? Bedankt alvast.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat maakt het wel een erg vreemd verhaal @Akke103 ! Wanneer je wel kunt inloggen in Mijn Ziggo, maar niet in Ziggo GO moeten we echt verder op onderzoek uit.
Zou je mij een privé bericht willen sturen met daarin de gebruikernaam die je gebruikt om in te loggen? Dan ga ik met je meekijken naar wat er aan de achterkant verkeerd gaat en los het samen verder met je op 🙂
Ik zie je privé berichtje graag verschijnen!
Goedemiddag @Akke103, welkom op de Community!
Flink vervelend dat het opeens niet meer werkt. Inloggen lukt nog wel wel in het mijn Ziggo account zelf?
En krijg je ook een foutmelding te zien als je probeert in te loggen in de ZiggoGo app?
Kan wel inloggen in mijn ziggo. Foutmelding in de ziggo go app is dat gebruikersnaam en/of inloggegevens niet juist zijn
Dat maakt het wel een erg vreemd verhaal @Akke103 ! Wanneer je wel kunt inloggen in Mijn Ziggo, maar niet in Ziggo GO moeten we echt verder op onderzoek uit.
Zou je mij een privé bericht willen sturen met daarin de gebruikernaam die je gebruikt om in te loggen? Dan ga ik met je meekijken naar wat er aan de achterkant verkeerd gaat en los het samen verder met je op 🙂
Ik zie je privé berichtje graag verschijnen!
Hartelijk dank Marije Ziggo !!! Je hebt me geweldig uit de brand geholpen. Super service!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Rond half juni krijgt Ziggo GO een update waarmee de look & feel vergelijkbaar is met die van de mediabox. Zo zal onder andere de menubalk horizontaal worden geplaatst net zoals dit op de mediabox het...