Djeekie

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ZiggoGo app crasht al maandenlang!

Al maandenlang heb ik problemen met de ZiggoGo app. Na ongeveer 20 minuten crasht die als ik via IPad (9e generatie) tv live of terug wil kijken. Dit betekent dat vooral op de commerciële zenders je elke keer opnieuw de film/uitzending vanaf de start moet bekijken.

Dit is geen doen en ik ben er na al die tijd ook hélemaal klaar mee! Ondanks veelvuldig contact met @Ziggowebcare is er nog steeds geen oplossing voor dit probleem.

al diverse keren app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helpt niets. Nu kan ik de app niet eens meer terugvinden op het bureaublad? Als ik naar Applestore ga kan ik de app alleen openen maar niet meer installeren. Hebben hier meer mensen last van? 
Ik heb tot enkele maanden geleden nooit problemen gehad maar het is nu een drama.
Kan hier EINDELIJK iets aan gedaan worden?? Mijn geduld is echt op nu!

 

 

 

 

3 Reacties 3
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hi @Djeekie

Dit werkt natuurlijk erg frustrerend zo. Je moet gewoon lekker zonder onderbrekingen Ziggo GO kunnen gebruiken. Is je iPad up to date met de laatst beschikbare iOS versie? En heb je ook een ander apparaat waarop je de app eens zou kunnen testen?

Djeekie
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag Rikst,

 

Ik heb IPad 9e generatie. IOS 16.3

 

voorheen nooit problemen gehad dus het ligt beslist niet aan de IPad. Ik heb geen ander apparaat om te testen. Kijk alleen op IPad.

Maar zoals ik hier in de community zie hebben veel mensen dezelfde klacht. Ook op bijvoorbeeld IPad Pro en laptop.

Dit probleem speelt al maandenlang en is nog steeds niet opgelost alhoewel dat wél vermeld staat bij de app in Applestore?? 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Helemaal up to date dus 🙂 Wil je eens kijken hoe het gaat als je de browser versie gebruikt op de iPad, via www.ziggogo.tv @Djeekie?

Uitgelicht topic