Beste,
Na een update van mijn Sony Bravia tv vandaag Ziggo app deed niet meer. Opnieuw ingelogd en toen leek alles normaal te zijn. Na paar uurtje tv opnieuw aangezet en toen verscheen een lang technische teksten linksboven in het beeld, zeer storend.
Ik heb app verwijderd en probeerde ik opnieuw te installeren maar te vergis!! ik kan hem niet meer terugvinden in app store, mijn apps.
Mijn inloggegevens heb ik gecheckt en in geen van mijn gegevens de app te vinden is
Ik zit zonder tv HELP please!!
Groeten,
meikman
Opgelost! Ga naar oplossing.
Moest de app helemaal opnieuw downloaden via mijn pc en toen stond hij in mijn app op mijn tv!
Bedankt anyway!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
opgelost.
Hey @meikman,
Nu ben ik wel ontzettend benieuwd hoe het probleem uiteindelijk is opgelost!
Moest de app helemaal opnieuw downloaden via mijn pc en toen stond hij in mijn app op mijn tv!
Bedankt anyway!
Ah gelukkig 🙂 Not a problem, fijne dag!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.