Als ik probeer te verbinden met de mediabox via de browser (Chrome, Edge) dan lukt het verbinden met mijn Next Mini niet. Dit geldt voor verschillende hardware, Smartphone/Tablet (Android), Desktop (windows). Gebruik ik de android app dan lukt dit wel en kan ik de Next Mini bedienen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
C# is de programmeertaal c-sharp.
Modem niet in bridge mode, maar wel wifi van smartwifi modem uitgeschakeld. Daarachter een wifi-router.
Heb het ip-address statisch gemaakt door in smartwifi router mac-address te koppelen aan vast ip-address en nu lukt het wel.
Bedankt voor je hulp anoniemforum.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
is de next mini bekabeld of draadloos aangesloten ?
indien draadloos zijn beide apparaten verbonden met de zelfde wifi ?
maak je gebruik van access points ?
De next mini is draadloos aangesloten op delfde WiFi.
Maak geen gebruik van access points.
Op dezelfde smartphone met dus dezelfde WiFi connectie werkt de app wel en de browser krijgt geen connectie met de next mini.
Weet niet of dit ermee te maken heeft maar als ik via c# een request doe om een de kanalen of session token (aansturen next mini via api) op te halen krijg ik terug 'forbidden'.
wat bedoel je met c# ?
gebruik je alleen de smartwifi modem of staat het modem in bridge mode met een eigen router er achter?
C# is de programmeertaal c-sharp.
Modem niet in bridge mode, maar wel wifi van smartwifi modem uitgeschakeld. Daarachter een wifi-router.
Heb het ip-address statisch gemaakt door in smartwifi router mac-address te koppelen aan vast ip-address en nu lukt het wel.
Bedankt voor je hulp anoniemforum.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.