1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Jvdmor

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

ZiggoGo Browser connecten met Mini Next lukt niet

Als ik probeer te verbinden met de mediabox via de browser (Chrome, Edge) dan lukt het verbinden met mijn Next Mini niet. Dit geldt voor verschillende hardware, Smartphone/Tablet (Android), Desktop (windows). Gebruik ik de android app dan lukt dit wel en kan ik de Next Mini bedienen.

ziggo.JPG

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jvdmor
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

C# is de programmeertaal c-sharp.

Modem niet in bridge mode, maar wel wifi van smartwifi modem uitgeschakeld. Daarachter een wifi-router.

Heb het ip-address statisch gemaakt door in smartwifi router mac-address te koppelen aan vast ip-address en nu lukt het wel.

Bedankt voor je hulp anoniemforum.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10336Posts
  • 597Oplossingen
  • 2942Likes

is de next mini bekabeld of draadloos aangesloten ?

indien draadloos zijn beide apparaten verbonden met de zelfde wifi ?

maak je gebruik van access points ?

Jvdmor
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

De next mini is draadloos aangesloten op delfde WiFi.

Maak geen gebruik van access points.

Op dezelfde smartphone met dus  dezelfde WiFi connectie werkt de app wel en de browser krijgt geen connectie met de next mini.

Weet niet of dit ermee te maken heeft maar als ik via c# een request doe om een de kanalen of session token  (aansturen next mini via api) op te halen krijg ik terug 'forbidden'.

anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10336Posts
  • 597Oplossingen
  • 2942Likes

wat bedoel je met c# ?

gebruik je alleen de smartwifi modem of staat het modem in bridge mode met een eigen router er achter?

Jvdmor
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

C# is de programmeertaal c-sharp.

Modem niet in bridge mode, maar wel wifi van smartwifi modem uitgeschakeld. Daarachter een wifi-router.

Heb het ip-address statisch gemaakt door in smartwifi router mac-address te koppelen aan vast ip-address en nu lukt het wel.

Bedankt voor je hulp anoniemforum.