Manage2Damage
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

ZiggoGO werkt niet op mijn Lenovo tablet.

Ik kan wel de app starten, maar als ik TV wil kijken, krijg ik deze melding:

"Not available

Sorry, the video cannot be played at this time.( LicenseErrorCode.license.invalid)"

Ik kan wel de app gebruiken op mijn twee andere smartphones.

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 1242Posts
  • 109Oplossingen
  • 169Likes

Jammer dat dit allemaal niet gewerkt heeft. Kun je de app eens verwijderen en opnieuw downloaden? Krijg je dan nog steeds deze foutmelding?

Bekijk in context

7 Reacties 7
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 2577Posts
  • 326Oplossingen
  • 470Likes

Hey @Manage2Damage, welkom op de Community!

Wat ontzettend balen dat specifiek op je Lenovo tablet het nu niet lukt om programma's te bekijken! Ik kan mij voorstellen dat je daar stevig van baalt en ik help je graag om dit te fiksen. 

Heb je toevallig het blauw licht filter ingeschakeld staan? Zo ja, wil je die eens uitschakelen en aanpassen van "warmte kleurinstellingen" naar standaard? Hierover is namelijk een probleem bij ons bekend, waarbij dit de oplossing zou moeten zijn.

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 15262Posts
  • 635Oplossingen
  • 3416Likes

Om welke Lenovo Tablet gaat het en welke Android versie heeft hij. Niet alle Lenovo tablet's gaan even goed met de Ziggo Go App.

Staat Onbekende Bronnen in de instellingen aan, en als je naar de Ziggo Go App gaat, heeft hij goedkeuring tot je Foto, Video, Bluetooth en opslag. Hopelijk werkt hij dan wel.

Manage2Damage
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nee, start uit. 

Manage2Damage
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Lenovo Tab M10 FHD Plus -WiFi- 128GB met Android 10. Ik kan niet  finden  de Onbekende  Bronnen menu. Maar ik heeft goedkeuring  tot mijn Contacts/Microphone/Phone and Storage.

Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 1242Posts
  • 109Oplossingen
  • 169Likes

Jammer dat dit allemaal niet gewerkt heeft. Kun je de app eens verwijderen en opnieuw downloaden? Krijg je dan nog steeds deze foutmelding?

Bekijk in context

Manage2Damage
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ohhh yesss!! Nu werkt  wel! Bedankt! Legend!

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4339Posts
  • 438Oplossingen
  • 1125Likes

Beter! Thanks voor de terugkoppeling @Manage2Damage en (alvast) een fijn weekend!